اعتراف فتنه‌گران به تندروی!

پایگاه اینترنتی «رادیو زمانه» که با چند تن از اعضای جوان‌تر حزب منحله مشارکت گفت‌وگو کرده از قول یکی از آن‌ها می‌نویسد:‌...

 

پایگاه اینترنتی «رادیو زمانه» که با چند تن از اعضای جوان‌تر حزب منحله مشارکت گفت‌وگو کرده از قول یکی از آن‌ها می‌نویسد:‌«اگر تندروی نمی‌شد، الان وزرای اصلاح‌طلب مجبور نبودند بروند پشت میکروفون و اعلام برائت کنند از فتنه. بهانه به دست اصول‌گرایان افتاد تا مانع ورود اصلاح‌طلبان به کابینه شوند. تنها دلیل مخالفت نمایندگان اتفاقاتی بود که بعد از سال ۱۳۸۸ رخ داد. باید به نتیجه انتخابات احترام گذاشت. ببینید اگر الان اصول‌گرایان نتیجه انتخابات را نمی‌پذیرفتند و اردوکشی خیابانی می‌شد چقدر به ضرر ما بود.»یک عضو دیگر حزب منحله مشارکت نیز به رادیو زمانه گفت: «وقتی در برابر یک ساختار، اقدام انقلابی می‌کنیم دیگر نمی‌توانیم برگردیم داخل ساختار. وضعیت الان ما اینجوری است. نظرات مختلف است. برای فعالیت مشترک در قالب گروه، سازمان و حزب باید بین اعضا حداقل ۷۰ درصد شباهت فکری باشد، ولی الان در بین گروه‌ها این‌طوری نیست. به همین دلیل اختلافات، جنبش(فتنه) سبز به پیروزی نرسید، چون باعث شد زمان از بین برود. درباره کابینه جدید هم نظر مشترک نداریم. نمی‌شود یک عضو ما داخل زندان باشد و روی حرف خودش بایستد و یک عضو دیگر بگوید اشتباه کردیم.»!

 

 تحلیل‌:برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و مواجهه گروه‌های سیاسی با نتیجه انتخابات که نمایشی درس‌آموز از چگونگی رعایت قانون و گردن نهادن به نتیجه انتخابات بود و نیز برخورد نمایندگان مجلس با وزرای پیشنهادی دکتر روحانی و همچنین اظهارات بیشتر این وزرای پیشنهادی درباره اصول کلی نظام و رفتارهای ساختارشکنانه برخی در گذشته از جمله فتنه 88 سازمان فکری و رفتاری فتنه را که در چند سال گذشته تلاش زیادی برای حفظش شده بود، کاملاً در هم ریخت؛ به‌طوری که فتنه‌گران با معضل بزرگ ریزش هواداران مواجه شده‌اند و به احتمال زیاد روند این ریزش افزایش پیدا خواهد کرد و حقایق بیشتری برملا می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.