روز قدس عطر بیداری آزادگان دنیا را در برابر صهیونیسم افشانده است

جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه رمضان در زمین، عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیسم جهانی افشانده است.

هادی نیوز: جبهه ایستادگی ایران اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه و گسترده در این راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

"حرف ملت ایرات به ویژه جوانان در چهل سال گذشته #ایستادگی در مقابل زورگویی و زیربار قدرتها نرفتن بوده است"

امام خامنه ای

بیناد جغرافیای ایرانی از دیرباز تاکنون بر توحید و ستم ستیزی استوار بوده است به گونه ای که این هویت پاک پس از دریافت انوار معرفت اسلامی و تلاقی با انقلاب مشعشع امام خمینی در جهان آوازه ای والامرتبه یافت.

بر این اساس معماری روز قدس به عنوان آوردگاه مبارزه با تجاوزپیشه گان و ستم گستران موجب ایجاد تحول در تاریخ بشری به میدان داری مردم سلحشور ایران اسلامی گردید و بی شک امروز، با گذشت چهار دهه از عمر این اجتماع عظیم و استقبال شگفت‌انگیز ملل و جوامع دیگر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مشارق و مغارب زمین عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیزم جهانی افشانده و از این یکپارچگی، بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی را به ارمغان آورده است.

جبهه ایستادگی با درود بر ارواح طبیه شهدای اسلام و امام راحل عظیم الشان؛ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های خمینی کبیر و تاکید بر پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری، از عموم مردم نجیب ایران دعوت می نماید تا با حضور گسترده در سنگر راهپیمایی روز قدس گام دیگری در نابودی رژیم اشغالگر قدس و حامیان پلیدش بردارند و اقدامات و توطئه های آنان را نقش بر آب کنند باشد، که این خیزش راه ظهور عدالت جهانی را هموارتر گرداند انشا الله.

جبهه ایستادگی

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.