توصیه فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به زائران حج

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ضمن بیان آخرین توصیه‌های پیشگیرانه در خصوص اعزام زائران حج، از آنان خواست که با عوامل پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

هادی نیوز:  سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی ضمن تبریک دهه کرامت، از برگزاری جلسات متعدد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ناجا و ریاست جمهوری، سازمان حج و زیارت و مدیران کاروان‌های اعزام زائران به بیت الله الحرام در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 40 جلسه هماهنگی با عوامل تاثیرگذار در عملیات اعزام زائران به خانه خدا برگزار شده تا به لطف خدا بتوانیم خدماتی مناسب و در شأن آن‌ها ارائه کنیم.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن دو ایستگاه پروازی دیگر به جمع 17 ایستگاه قبلی، استان‌های زنجان و همدان نیز با شروع عملیات اعزام حجاج پذیرای زائران استان خود بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران خواهند بود.

سردار مهری به اقدام جدید پلیس فرودگاه‌های کشور نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار، میز خدمت پلیس فرودگاه‌های کشور در تمامی ایستگاه‌های پروازی با حضور فرماندهان و کارشناسان زبده پلیس و سازمان حج و زیارت دایر و نسبت به اطلاع رسانی درخصوص اقلام و دارو‌های ممنوعه به زوار و آشنایی آنان به قوانین و مقررات حاکم بر کشور عربستان اقدام خواهد شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه تمام رسانه‌های معاند سراسر دنیا درصدد تضعیف چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی هستند، عنوان کرد: هرگونه رفتار و عمل مغایر با قانون کشور عربستان از طرف زوار باعث خدشه دار شدن ابهت و اقتدار ایران اسلامی و ایجاد دردسر برای مسافران می‌شود و لازم است همه زائران به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به برخی اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه پلیس فرودگاه در بازرسی و اعزام زائران بیت الله الحرام اظهار داشت: با تلاش مشترک پلیس فرودگاه با سپاه حفاظت هواپیمایی، سازمان حج و زیارت، پلیس مبارزه با مواد مخدر و سازمان هواپیمایی کشور در اطلاع رسانی عواقب سوء مواد مخدر و پیشگیری از حمل آن توسط حجاج، خوشبختانه طی هفت سال گذشته هیچ زائر ایرانی توسط پلیس عربستان دستگیر نشده و امیدواریم امسال نیز شاهد کشف مواد حتی به مقدار ناچیز از زائران ایرانی حج بیت الله الحرام در سال 98 نباشیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با آرزوی سفری توأم با معنویت برای زوار ایرانی، از زائران درخواست کرد که ضمن همکاری با عوامل پلیس فرودگاه‌های کشور نسبت به معرفی بهترین پلیس خدمتگزار از طریق تکمیل فرم‌های نظرسنجی که در ایستگاه‌های پروازی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت، اقدام کنند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.