فرمانده نیروی انتظامی: نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارند

سردار حسین اشتری گفت: نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن‌ و ولایت در اوج اقتدار قرار دارند.

هادی نیوز: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در اختتامیه مراسم سی و دومین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروهای مسلح اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق میزبانی این مراسم را داشتیم و امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

وی افزود: امروزه نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن‌ و ولایت در اوج اقتدار قرار دارند و باعث غرور در کشور هستند.

اشتری تصریح کرد: اگر موفقیتی را در دفاع مقدس و بر دشمنی که از پا تا دندان مسلح بود داشتیم این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها به برکت پیروی از قرآن و امام بود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و در همین ارتباط مقام معظم رهبری بیانیه‌ای را تحت عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند که باید در این زمینه گام برداریم و با استفاده از تجارت سال‌های گذشته گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شود.

وی افزود: در 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوادث مختلف حضور داشته و هر جا که موفقیتی بوده به برکت پیروی از اهل بیت (ع)، ولی فقیه و اطاعت از قرآن بوده است و در عرصه‌های مختلف که کشورمان پیروزی‌های زیادی را کسب کرده، مرهون پیروی از قرآن و ولایت هستیم.اگر برگردیم به گذشته متوجه می‌شویم که منشاء این افتخارها و پیروزی‌ها در راستای روحیه جهانی و قرآنی بوده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در عرصه هسته‌ای جوانانی که افتخار آفریدند در مکتب قرآن پرورش یافته‌اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی را در شرایط تحریم داشته است و توانسته‌ایم در این ارتباط مقابله و مقاومت را داشته باشیم و برای رسیدن به اهداف خود حرکت کنیم که همه این موارد به برکت قرآن و پیروی از ولایت بوده است و این مسیری است که شهدا نیز آن را طی کرده‌اند و نیروهای مسلح نیز راهی جز این مسیر ندارند.

وی خاطر نشان کرد: برای گام دوم انقلاب اسلامی نیز از این وجود ذی‌قیمت و ارزشمند باید بهترین استفاده را کرد و هر جایی که به قرآن مراجعه کردیم و از دستورات آن پیروی کردیم موفق بوده‌ایم. باید همزمان در پیروی از قرآن باید از امام خودمان نیز پیروی کنیم و اگر این دو جدا شوند و از ولایت پیروی نکنیم به موفقیتی دست پیدا نخواهیم کرد و به انحراف کشیده خواهیم شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: اتفاقاتی که در کشور سوریه و عراق افتاد و خیلی از کسانی که جنایت کردند حافظان قرآن بودند که در واقع این موضوع بدون اطاعت از امامت و عترت شدنی نیست و نباید این دو از هم جدا شوند.

وی تاکید کرد: اگر امروز رضایت خداوند و شهدا و پیشرفت را می‌خواهیم باید از نایب امام زمان پیروی کنیم و حتما خیر و صلاح نیروهای مسلح نیز در همین است و نیروهای مسلح در مکتب قرآن و اسلام و ولایت حرکت خواهند کرد و شاخصه‌ نیروهای مسلح انس با قرآن کریم و ولایت است.

اشتری همچنین به حضور مستمر نیروهای مسلح در مرزها اشاره کرد و گفت: شاید امنیت مرزها و شهرها از مواردی باشد که نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی حضور موثری را در روستاها، جاده‌ها و شهرها دارند و هم‌اکنون ما 8755 کیلومتر مرز خشکی و دریایی داریم.

فرماندهی نیروی انتظامی در ادامه افزود: امروز به برکت قرآن پلیس جایگاه خوبی را دارد و براساس نظرسنجی‌هایی که از مراکز مهم انجام شده جایگاه نیروهای مسلح بالاترین جایگاه است و نیروی انتظامی جزو دستگاه‌هایی است که رتبه خوبی را در ردیف دوم و سوم در بین 30 الی 40 دستگاه کسب کرده است و این افتخاری محسوب می‌شود.

وی گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی تمام تلاش و سعی خود را خواهد کرد که به اهداف عالیه فرمانده معظم کل قوا برسد و به پلیس طراز جمهوری اسلامی برسیم و در این مسیر گام برداشته‌ایم و البته برای رسیدن به این جایگاه باید تلاش و کوشش بسیاری را انجام بدهیم اما این مسیر آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا گفت: نگاه کردن و حفظ کردن قرآن برکات بسیار زیادی را دارد و خوشبختانه در سال‌های گذشته پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف قرآنی در عرصه‌های مختلف شرکت کرده‌اند و این در حالیست که نظر رهبری این است که میلیون‌ها نفر در کشور حافظ داشته باشیم و بحمدالله این شتاب در کشور مشهود است و انشاءالله ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: امروزه وقتی در محلات و مساجد حضور پیدا می‌کنیم تعداد قابل توجهی از قاریان و حافظان قرآن را می‌بینیم که در واقع عمل به قرآن در این شرایط نسبت به قبل از انقلاب خیلی متفاوت است و در کشور روند خوبی را در این زمینه شاهد هستیم و انشاءالله به خواسته مقام معظم رهبری دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این مراسم اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به برکت قرآن و ایمان مردم و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی نظامی را رقم زد که در مکتب قرآن طاغوت را زیر پای خود قرار داد و در طی 40 سال گذشته به توفیقات خوبی دست پیدا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: حضرت امام خمینی در مکتب قرآن و شریعت مقدس تربیت شدند و نظامی را رقم زد که طاغوت زیر بار نظام مقدس اسلامی از بین رفت. امروز به برکت قرآن صدای ملت و مظلومان عالم بلند است و استکبار در مقابل اراده مستضعفان عالم و گفتمان الهی تسلیم شده است و معتقدم جنگ اصلی با غرب گفتمانی است که از قرآن است و همین گفتمان هیمنه غرب را به چالش کشیده است.

وی گفت: با عنایت خداوند و نعمت قرآن و ولایت و رهبری؛ نیروهای مسلح قرآنی و مکتبی ایجاد شده است. هم‌اکنون ما دارای نیروهای مسلح، مکتبی و الهی و فرمانده دلداده ولایت و عاشق اسلام با انگیز انقلاب هستیم فرماندهانی که دارای روحیه شهادت هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین در ارتباط با موضوع بدحجابی و برخورد نیروی انتظامی تصریح کرد: قاعدتا از این موضوع حمایت می‌شود و در این ارتباط حکم بیّن قرآن نیز وجود دارد و در واقع نیروی انتظامی با بانوانی که با سر برهنه از ماشین خود بیرون می‌آورند برخورد خواهد کرد.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.