علی بیگدلی

ويروس کرونا و ضدانقلاب

با تخريب ديوار اعتماد بين مردم و مسئولين، ايران اسلامي را در مديريت کرونا ناکارآمد جلوه داده و با به هم ريختن امنيت رواني جامعه به دنبال خشمگين ساختن مردم هستند.

هادي نيوز: ويروس کرونا که شيوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته ميلادي (دي‌ماه) در شهر ووهان،‌ مرکز استان هوبي چين، شروع شد، علاوه بر استان‌هاي چين به بيش از 35 کشور ديگر در جهان نيز سرايت کرده است. اين ويروس در چين تاکنون حدود 3000 نفر را گرفته و در ديگر قاره‌ها از جمله اروپا و حتي ايران نيز وارد شده است. ضد انقلاب و اپوزيسيون خارج نشين مثل هميشه فرصت را غنيمت شمرده و در راستاي هجمه به نظام جمهوري اسلامي، کرونا هراسي را با اهداف ضد انساني دنبال کردند. آنها با ايجاد وحشت و ترس عمومي در بين مردم با عمليات رواني به دنبال عصباني کردن مردم هستند. در اين ميان با تخريب ديوار اعتماد بين مردم و مسئولين، ايران اسلامي را در مديريت کرونا ناکارآمد جلوه داده و با به هم ريختن امنيت رواني جامعه به دنبال خشمگين ساختن مردم هستند. درست است روح و روان جامعه کمترين ارزشي براي ضد انقلاب وطن فروش نداشته و ندارد اما همچنان با خباثت خود منتظر فوران خشم و عصابنيت از سوي جامعه هستند. به طور کلي برخي از مواردي که ضد انقلاب در سرخط خبري خود به آن مي پردازند عبارتند از:
1-    تحريک مردم به شورش و ايجاد اغتشاش عليه نظام اسلامي: کانال ضد انقلاب صداي آزادي مي نويسد: (کرونا، بازي جديد نظام ج ا است و تنها دليل اين همه پخش فيلم‌ها از بيمار و کارکنان بيمارستاني با لباسهاي مخصوص، فقط و فقط براي جلوگيري از قيام مردمي بوده و بس؛ نبايد گول خورد، اما مي‌توانيم خيلي زودتر هوشيار شويم و براي آخرين ضربه زودتر اقدام کنيم.)
2-    بزرگنمايي تحريم ها و اثرگذاري آن در مديريت کرونا و محدود نشان دادن امکانات دارويي و تجهيزات پزشکي ايران
3-    تحريک مردم براي مخالفت با مسئولين و تعطيلي بدون برنامه ادارات و نهادها و بازار با اين بهانه که مسئولين به فکر مردم نيستند. (آنها به دنبال اعتصاب سراسري ساختگي به بهانه شيوع بيماري کرونا هستند و بر آنند تا با استفاده از فرصت بوجود آمده اعتصابات سراسري و مخالفت با نظام توسط مردم استارت بخورد)
4-    القاء اين نکته که شيوع ويروس کرونا زير سايه‌ي بي‌مسووليتي و پنهان‌کاري نظام اسلامي بوده و در شرايطي است که حکومت، کمترين اهميتي به جان و زندگي مردم نداده و فقط به دنبال حفظ نظام با سرکوب داخلي و گسترش تروريسم به ديگر کشورهاست!!
5-    متهم ساختن سپاه براي شيوع ويروس کرونا ! (با توجه به اينکه اين بيماري در بيش از سي و پنج کشور دنيا شيوع پيدا کرده است)
6-    متهم کردن مسئولين نظام به پنهان کاري، عدم شفافيت  و مصلحت انديشي بي مورد در مواجهه با بيماري کرونا
7-    سياه نمايي جامعه ايران با بزرگنمايي اعمال عده اي سودجو در جهت احتکار ماسک و بي رحم نشان دادن مردم
8-    بزرگنمايي ويروس کرونا و ارائه آمارهاي ضد و نقيض در خصوص تعداد بيماران و تعداد فوت شدگان و پمپاژ  کرونا هراسي در بين مردم
9-    متهم ساختن نظام به استفاده سياسي و امنيتي از ويروس کرونا به دليل مشارکت پايين مردم در انتخابات،  ورود به ليست سياه F a t f ، حذف برخي افراد حکومتي و پاکسازي داخلي و نيازمند کردن مردم به حکومت و حذف بي درد سر مخالفين و زندانيان سياسي
10-متهم ساختن نظام به عدم توانايي مقابله با بحران، و ورود عمدي ويروس کرونا به ايران در راستاي حمايت از حکومت چين!!!
11-ترسيم حکومتي بي اراده و بي انگيزه از ايران اسلامي براي سازمان‌دهي و بسيج عمومي عليه اين قبيل پيش‌آمدها
12- بحراني نشان دادن کشور و اعلام عدم آمادگي نظام ولايي در مقابله با يک اپيدمي فراگير با دادن اطلاعات غلط به مردم و يکسان ديدن تمام اتفاقات اخير
اينها تنها بخشي از اتهامات ضد انقلاب عليه نظام جمهوري اسلامي است. اپوزيسيون خارج نشين با شکست هاي پي در پي از ملت ايران در طول ساليان متمادي بويژه در سال جاري، با بسيج تمامي امکانات و تجهيزات رسانه اي براي برهم ريختن نظم عمومي و القاء ياس و نا اميدي در داخل کشورمان از هيچ تلاشي فراگذار نيست.
کرونا نيز همانند خيلي اتفاقات ديگر تمام خواهد شد و روسياهي به کساني مي ماند که با مزدوري و وطن فروشي به جاي اينکه تسکين آلام مردم باشند، نمک بر زخم ملت پاشيده و براي نابودي هموطنانشان کمر همت بسته اند. 
 
منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.