حسین شریعتمداری:

نخست‌وزیر هند در ایالت گجرات هم به «قاتل مسلمانان» شهرت داشت

ناراندرا مودی قبل از نخست وزیری، مدت ۱۳ سال سر وزیر ایالت «گُجرات» هند بود. او در دوران حاکمیت بر گُجرات نیز علیه مسلمانان دست به جنایات فراوانی زد تا آنجا که به «قاتل مسلمانان“ معروف شد.

هادي نيوز: شواهد بسیاری حکایت از آن دارند که قتل عام وحشیانه مسلمانان مظلوم هند یک حرکت از قبل طراحی شده است که با حمایت  دولت کنونی هند صورت می پذیرد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان با بیان این نکته به خبرنگار فارس گفت: دولت هند اگرچه در انجام این جنایت از تعصبات کور و نژادپرستانه هندوهای افراطی استفاده می‌کند ولی شواهد موجود نشان می‌دهد که ماجرا از نقطه دیگری مدیریت می‌شود. مدیر مسئول کیهان در ادامه به شواهدی در این زمینه اشاره کرده و اظهار داشت:

۱ـ  «نارندرا مودی» نخست وزیر کنونی هند از رهبران حزب “ بهارتیهَ جنَتا پارٹی ــ  بی‌جِی‌پی ــBJP“ است. این حزب هندو به افراطی گری و نژادپرستی، مخصوصاً به دشمنی وکینه توزی علیه مسلمانان شهرت دارد.

۲ـ ناراندرا مودی قبل از نخست وزیری، مدت ۱۳ سال ( ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۳۹) سروزیر ایالت «گُجرات» هند بود. او در دوران حاکمیت بر گُجرات نیز علیه مسلمانان دست به جنایات فراوانی زد تا آنجا که به «قاتل مسلمانان“ معروف شد.

۳ـ مردم هند این شاخه از هندوهای افراطی را که حزب بی‌جی‌پی برآمده از آن است قاتل مهاتما گاندی می دانند و این حزب نیز برای رد این اتهام اصرار چندانی ندارد!

۴ـ نارندرا مودی، هنگامی که سروزیر ایالت گُجرات بود روابط بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی داشت و این روابط غیر عادی با اعتراض برخی دیگر از احزاب هندو نیز روبرو شده بود.

۵ــ دولت کنونی هند بعد از آن که قدرت را در دست گرفت، آشکارا دست به اقداماتی علیه مسلمانان این کشور زد. دولت ناراندا، کینه‌توزی علیه مسلمانان را از کشمیر شروع کرد و با دست‌اندازی به قانون اساسی ماده ۳۷۰ قانون اساسی را که به کشمیر خودمختاری داده بود لغو کرد و پلیس و ارتش را به ضرب و شتم شدید و قتل مسلمانان کشمیر کشاند.

۶ـ دولت کنونی هند با اعمال نفوذ، رای صادر شده درباره مسجد بابری را به نفع هندوها و علیه مسلمانان تغییر داد.

۷ـ دولت نارندرا قانونی را وضع کرده بود که بر اساس آن تمامی کسانی که بعد سال ۱۹۸۸ مهاجرت کرده اند باید احراز هویت شوند. اجرای این قانون با دشواری هائی روبرو بود از این روی انجام آن را برای همگان غیر از مسلمانان لغو کردند!

۸ـ قتل عام اخیر مسلمانان بعد از سفر ترامپ به هندوستان شدت گرفت تا آنجا که می توان گفت  شکل جدید آن بعد از سفر ترامپ آغاز شد!

۹ـ روابط بسیار نزدیک دولت هند با آمریکا و رژیم صهیونیستی را  که در دولت های قبل بی سابقه بوده است نمی توان در جنایات وحشیانه و  بی‌شرمانه اخیر علیه مسلمانان مظلوم بی ارتباط دانست.

۱۰ـ اکنون با توجه به شواهد و اسناد یاد شده چگونه می توان  جنایات وحشیانه این روزهای دولت نژادپرست نارندرا در هند را  بیرون از توطئه آمریکا و متحدانش در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، عراق و … به ارزیابی نشست؟! آمریکا و اسرائیل همه ویژگی های مورد نیاز خود برای مقابله با اسلام و مسلمانان را در دولت نژاد پرست نارندرا مودی یافته‌اند!

شریعتمداری بعداز بر شمردن این موارد گفت: رهبر معظم انقلاب به دولت هند هشدار دادند که  این جنایات وحشیانه را متوقف کند این پیام به دولت هند می فهماند که مسلمانان مظلوم هند به حال خود رها نشده اند که هندوهای نژاد پرست با تسخیر دولت این کشور و با پشتوانه آمریکا و اسرائیل علیه ۲۰۰ میلیون مسلمان هند دست به هر جنایتی بزنند . نارندرا مودی هم باید بداند که آمریکا دیوار فرو ریخته است و نمی تواند روی آن یادگاری بنویسد! 

مدیر مسئول کیهان در پایان افزود: اکنون وظیفه کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان است که با تحریم دولت هند و توقف روابط تجاری با آن، اولین گام را در حمایت از مسلمانان مظلوم هند بردارند و البته گام های بعدی نیز دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.