روحانی:

از نیروهای مسلح که در همه سختی‌ها در کنار ملت هستند سپاسگزارم

رئیس‌جمهور من از مردم خواست که تا حد امکان از خانه خارج نشوند و به سفر نرفته و اگر هم ضرورتی وجود دارد، همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز (دوشنبه 26 اسفند) در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: امیدوارم آنچه که در این جلسه از پیک بیماری کرونا گفته شد و هر زمانی که وزیر بهداشت لازم دانستند اطلاع‌رسانی خواهند کرد، منجر به عبور از کرونا شود؛ گزارش آقای نمکی بسیار امیدوارکننده بود. 

وی افزود: قطعاً می‌توانیم با اهتمام ملی و تلاش همگانی از بحران کرونا عبور کنیم. 

رئیس جمهور گفت: ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: از همه نیروهای مسلح که در همه سختی‌ها حضور دارند سپاسگزارم.

وی اظهار داشت: براساس گزارشی که به من رسیده است، بخش عمده‌ای از تخت‌های بیمارستانی و نقاهتگاه‌های نیروی مسلح آماده شده است، و ضمن تشکر از همه کادر درمانی و پزشکی کشور از بخش پزشکی  درمانی نیروهای مسلح و فرماندهان آنها تشکر می‌کنم.

روحانی گفت: از پلیس و ناجا هم برای مدیریت بحران کرونا ممنون هستم، چراکه آنها در همه جا و همه خیابان‌ها و همه مقاطع حضوری فعال دارند. 

رئیس‌جمهور گفت: من از مردم می‌خواهم که تا حد امکان از خانه خارج نشوند و به سفر نرفته و اگر هم ضرورتی وجود دارد، همه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند. 

وی از مغازه‌داران و کسبه خواست که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند. 

روحانی تصریح کرد: طبق آنچه که وزارت بهداشت و وزارت کشور با یکدیگر هماهنگ کردند، قرار است ان‌شاءالله مردم در خروجی از شهرها از لحاظ تب و با وسایل تب‌سنج و تب‌گیر، مردم کنترل خواهند شد و اگر هم موردی تشخیص داده شد که آن فرد باید از جامعه جدا و به نوعی قرنطینه شود و به منزل بازگردد و حتی در برخی موارد باید به مراکز درمانی مراجعه کند، مسئولین اجازه نخواهند داد که آن فرد ادامه مسیر دهد و قرار است آن خودرو به شهر بازگردانده شود. 

روحانی گفت: من از مردم خواهش می‌کنم که با همه عوامل اجرایی همکاری کنند، ضمن اینکه اگر در خروجی شهرها به آنها اعلام می‌شود که ادامه سفر ممکن نیست، همکاری کنند، چرا که این سفر امکان دارد به ضرر آنها باشد و هم به ضرر مردمی است که در مسیر و یا در مقصد هستند. 

روحانی گفت: همه کارهای برنامه ریزی‌شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا آن است که زودتر بتوانیم از شرایطی که این ویروس برای ما ایجاد کرده است بتوانیم سریع‌تر عبور کنیم و به جامعه‌ای با سلامت بازگردیم. 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.