پیام نوروزی وزیر بهداشت

امیدواریم تا ۱۵ فروردین پیام شکست ویروس منحوس کرونا را اعلام کنیم

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفت و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای حوزه سلامت در راه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را گرامی داشت.

هادی نیوز: «سعید نمکی» وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را تبریک گفت و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای حوزه سلامت در راه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را گرامی داشت.

نمکی در پیام نوروزی آورده است: حلول سال جدید را به همه مردم شریف ایران به ویژه همکاران ارجمندم در سراسر کشور که سال سختی را سپری کردند، تبریک می‌گویم. در سال ۹۸ شاهد سیلاب‌های بهاری، اجرای پرونده الکترونیک سلامت، طرح بسیج ملی کنترل فشارخون، رسیدگی به بیماران مبتلا به آنفلوآنزای H ۱ N ۱ و کنترل کووید ۱۹ بودیم.

به روح بلند همه شهدا به ویژه شهدای عزیزی که در راه رسیدگی به بیماران کووید ۱۹ به شهادت رسیدند، درود می‌فرستم. به خانواده‌های همه درگذشتگان بر اثر این بیماری و به خصوص به خانواده شهدایی که در راه سلامت مردم، جان خودشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

امیدوارم که بتوانیم با همت همه عزیزان، همراهی مردم و همکاری همه ارگان‌ها و نهاد‌ها مانند نیرو‌های مسلح، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و با کمک عزیزانی که در منازل خود ماندند و حرف ما را گوش کردند، بتوانیم از این ویروس منحوس رها شویم.

تقاضای اکید ما به مردم، ماندن در منازل شأن است تا بعد از ۱۵ فروردین بتوانیم این پیام خوش را به ملت بزرگ و قهرمان ایران بدهیم که با همراهی مردم برای ماندگاری در منزل، زودتر بر این بیماری، فائق آییم.

امیدوارم که بتوانیم با همکاری و همدلی بیشتر، هر چه زودتر این بیماری که عذابی برای ملت ایران شده است را کنترل کنیم.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.