معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج خبر داد:

برگزاری دوره های مجازی مهارت افزایی هادیان سیاسی

سرهنگ پاسدار قاسم حبیب زاده- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین- از برگزاری دوره های مجازی مهارت افزایی هادیان سیاسی در چهار دوره حضوری و غیرحضوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز؛ سرهنگ پاسدار قاسم حبیب زاده- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین- از برگزاری دوره های مجازی مهارت افزایی هادیان سیاسی در چهار دوره حضوری و غیرحضوری خبر داد.

سرهنگ پاسدار حبیب زاده گفت: این دوره ها بنا بر ضرورت امر بصیرت افزایی و روشنگری هادیان سیاسی و همچنین با هدف ایجاد ارتباط معنایی افکار عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی در گام دوم برگزار می گردد. معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین تاکید کرد: همه اعضای شبکه هادیان سیاسی بسیج و سرشبکه های سازماندهی در طرح ثامن می تواند در این دوره ها شرکت کنند. وی افزود: دوره مهارت افزایی هادیان سیاسی در سه دوره غیرحضوری از طریق کانال معیار در پیام رسان های "سروش " و " ایتا" و دوره چهارم به صورت حضوری از بین نفرات برتر سه دوره غیرحضوری در سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد. سرهنگ پاسدار حبیب زاده در پایان گفت: در پایان هر دوره سنجش و آزمون کتبی به صورت بر خط به عمل می آید و به نفرات برتر دوره چهارم کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.