مهدي فضايلي

مغرض یا احمقتر از احمق های درجه یک!

واقعیت این است که جماعت مورد نظر یا مغرضند و توصیه هاشان آلوده به اغراض ناپاک سیاسی است و یا احمقتر از احمق های درجه یک کاخ سفید هستند!

در وانفسای گرانی های کمرشکن و در اوج فشارهای معیشتی بر گرده مردم خصوصا" اقشار محروم، برخی فرصت طلبان سیاسی بدنبال ماهیگیری و رونق بخشیدن به سفره بی متاع جناحی خود هستند.

طنز ماجرا اینجاست که این جماعت که باید پاسخگوی شرایط پیش آمده باشند و به مردم توضیح بدهند چرا مردم را در این تنگنا گذاشته‌اند، با فرار به جلو و قرار گرفتن در موضع مطالبه گری تلاش می کنند جای پاسخگو را با پرسشگر جابجا کنند!

ماجرا چیست؟

جماعت مذکور یعنی همان جریان غرب زده بی عرضه ای که یا در بین اصلاح طلبان و یا جریان موسوم به اعتدال قرار دارند، دوباره راه حل همه مشکلات را در پایمال کردن عزت ملی و کرنش در برابر آمریکا می دانند و هیچ راه حل دیگری بلد نیستند.

این جماعت مجددا" نسخه تکراری خود را تجویز کرده و می گویند با آمریکا مذاکره کنید تا مشکلات حل شود و دلار و طلا و خانه و مایحتاج مردم یکباره ارزان شود و همه مشکلات یکباره حل شود!

اصلا" بحث عزت ملی و غیرت دینی و مقاومت و استکبار ستیزی به کنار؛ این جماعت پاسخ دهند،:

۱)مگر چند درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم ها و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکاست که کمر خم کردن در برابر او همه مشکلات را حل کند؟سهم این همه عوامل خرد وکلان در اختیار قوای مختلف خصوصا"دولت برای حل مشکلات کجاست؟

۲)مگر فرصت های طلایی ابتدای این دولت صرف مذاکره با آمریکا و رسیدن به برجام نشد و دو طرف ادعای بُرد نکردند؟ مگر شما و دولتمردان کنونی ادعا نکردید با امضای برجام مشکلات "بالمَرّه" حل خواهد شد؟ شد؟

۳)مگر در گذشته و حال،دولت های متعددی در سطح جهان و همین اطراف ما با آمریکایی ها ارتباطات تنگاتنگ نداشته و ندارند؟ آیا مشکلات اقتصادی آنها حل شده؟ نگاهی به مصر و عراق و افغانستان و پاکستان و حتی ترکیه بیندازید!

۴)مهمتر از همه به خود آمریکا نگاه کنید!

آمریکای پا در گل که دولتمردان درون کاخ سفیدش یکدیگر را احمق می خوانند و آمریکایی که کرونا و نژادپرستی آنرا به آشوب کشیده و تهدید به انقلاب رنگی یا جنگ داخلی نه از سوی مخالفین و دشمنان این کشور بلکه از سوی دو جریان اصلی داخل آمریکا شنیده می شود می تواند مشکل ایران را حل کند؟

این کشور الآن له له می زند تا احمقتر از خود را پیدا کند و با فرو کردن نیش زهرآگینش بتواند شیره آنجا را ندیده و با  تاراج دیگران مشکلات انباشته شده خود را حل نماید.

سخن ما با این جماعت غرب زده وقیح این است که بجای نسخه پیچیدن های تکراری و امیدبخش به دشمن، پاسخ دهید در این سالهایی که دولت و مجلس و شوراها در دست شما بود برای تحقق عدالت اجتماعی و برداشتن بار از دوش مردم محروم چه کردید؟ آیا شما امروز واقعا" دلسوز و نگران معیشت مردم هستید یا در حقیقت بدنبال آنید که از این آب گل آلود برای خود ماهی بگیرید؟

واقعیت این است که جماعت مورد نظر یا مغرضند و توصیه هاشان آلوده به اغراض ناپاک سیاسی است و یا احمقتر از احمق های درجه یک کاخ سفید هستند!

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.