رئیس سازمان بسیج:

۱۰ طرح اساسی بسیج در حوزه جهش تولید/ تمرکز بسیج در تولید محصولات کشاوری است

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین ۱۰ طرح اساسی در حوزه جهش تولید دارد، گفت: با توجه به نقش کشاورزی در حوزه امنیت غذایی، اقتصاد مقاومتی و ثبات اجتماعی تمرکز بسیج در تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در آیین آغاز سراسری نهضت جهش تولید در بخش کشاورزی با بیان اینکه اهداف و راهبرد این طرح ترسیم شده است، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید در یک برنامه سه ساله به وضعیت مطلوب در حوزه کشاورزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمرکز بر توانایی‌های مردم که توسط بسیج پای کار خواهد آمد و پشتیبانی‌های صورت گرفته و همچنین تعامل و هم‌افزایی وزارت جهاد کشاورزی و ادارات جهاد کشاورزی شهرها و شهرستان‌‌ها، سپاه‌های استان‌ها و شهرستان‌ها و نواحی بسیج با تمرکز بر سازمان بسیج بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی به‌ویژه راهبرد جهش تولید که راهبرد سال جاری بسیج است، محقق شود.

سردار سلیمانی گفت: در سال‌های گذشته طرح تمرکز بر محصولات راهبردی در برخی استان‌ها صورت گرفته که کاملا موفقیت‌آمیز بوده است. ما در یک عملیات گسترده می‌توانیم با تمرکز بر همه محصولات کشاورزی، دغدغه‌های موجود در عرصه‌های کشاورزی را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین ۱۰ طرح اساسی در حوزه جهش تولید دارد، گفت: با توجه به نقش کشاورزی در حوزه امنیت غذایی، اقتصاد مقاومتی و ثبات اجتماعی، تمرکز بسیج در تولید محصولات کشاورزی خواهد بود.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.