وزیر اطلاعات:

حاج قاسم یک قهرمان ملی بود که هیچ گاه دچار خودشیفتگی نشد

حجت‌الاسلام علوی گفت: حاج قاسم بود که تهدیدات امنیتی را در نطفه دفع کرد و پیروزی های پی در پی نیروی قدس در محور مقاومت، او را به عنوان یک قهرمانی ملی معرفی کرد، اما این باعث نشد او دچار خودشیفتگی شود و تواضع و فروتنی خود را در همه حال حفظ کرد.

هادی نیوز: حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات در یادواره شهدای «تشییع پیکر حاج قاسم» در مصلی کرمان با بیان اینکه مسئله مرگ برای سردار سلیمانی هیچ اهمیتی نداشت اظهار داشت: حاج قاسم در برابر تهدیدات دشمن همان منطق امام حسین (ع) را دنبال می کرد و به همین دلیل شهادت وی در راه اسلام و میهن نام او را جاودانه کرد.

وزیر اطلاعات افزود: سردار دلها پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود، او سخنانش را بدون غل و غش بیان می‌کرد و همین باعث می شد که مخاطب خود را تحت تأثیر قرار دهد، نگاه قرآنی از حاج قاسم یک شخصیت ممتاز و متمایز ساخت و از همان روزهای جوانی از او یک فرمانده منحصر و متمایز از سایر فرماندهان ساخته بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم از نظر بهره هوشی و ذکاوت هوش استثنایی خدادادی داشت افزود: وی در کنار این هوشمندی و ذکاوت، دارای بصیرت و معرفت فوق العاده ای بود و در مقام تبعیت از ولایت و اطاعت بی چون و چرا و ولایت مداری سردار دلها بر هیچ کس پوشیده نبود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: سردار سلیمانی در کنار تحلیل، قدرت تبیین بسیار بالایی نیز داشت، به نحوی که حتی بعضی رؤسای کشورهای دیگر که پای سخنان ایشان می نشستند، تحت تاثیر حرف ها و شخصیت ایشان قرار می گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک فرمانده همیشه پیروز بود و استراتژی های فوق العاده ای در صحنه نبرد طراحی و اجرا می کرد افزود: حاج قاسم بود که تهدیدات امنیتی را در نطفه دفع کرد و پیروزی های پی در پی نیروی قدس در محور مقاومت، او را به عنوان یک قهرمانی ملی معرفی کرد، اما این باعث نشد او دچار خودشیفتگی شود و تواضع و فروتنی خود را در همه حال حفظ کرد.

حجت الاسلام علوی بیان داشت: انسانیت، ادب و متانت در رفتار شهید سلیمانی به شدت موج می زد و او در یک مکتب به نام مکتب حاج قاسم جلوه کرد و این مکتب خیزش حاج قاسم های بیشمار در سایه هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.