ایستادگی در مقابل تحریم‌ها همچنان ادامه دارد/ ایجاد ۲۰ هزار شغل با راه اندازی کارخانه‌های تولید ماسک

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی همواره در مقابل تحریم ها و سختی‌ها ایستادگی کردند، گفت: ایستادگی در مقابل تحریم ها توسط مردم ایران همچنان ادامه دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، پیش از ظهر امروز در آئین بهره برداری از خط تولید پارچه «ملت بلون 95 درصد» در اشتهارد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و خداقوت به رزمندگان عرصه های مبارزه با کرونا و تولید، گفت: اوایل سال جاری بود که تصمیم بر احداث این خط تولید گرفته شد و عزم خود را جزم کردیم تا خط تولید پارچه را به اتمام برسانیم.

این فرمانده ارشد سپاه با بیان اینکه امروز کشور در عرصه تحریم در حال مبارزه است و این روند ادامه خواهد داشت، افزود: این ملت در اوج سختی‌ها قدرت دارد، مردم روی پای خود ایستاده اند و به مبارزه ادامه می‌دهند تا نیاز های کشور در همه عرصه‌ها تأمین شود‌.

سردار سپهر با اشاره به اینکه با هر تهدید اقتصادی، امنیتی، علمی، فرهنگی و غیره مقابله می کنیم، گفت:  امروز دنیای مدعی علم، ثروت، قدرت، بهداشت و درمان و تجهیزات در قلب آمریکا و اروپا در برابر این ویروس زانو زدند و قرنطینه‌های سختی را لحاظ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته با استفاده از تجهیزات نظامی و تهدید، مردم را در خانه‌های خود نگه می‌دارند در حالی که آنها تسلیم شرایط شده و جانباختگان آن کشورها بر اثر کرونا بیش از ایران است‌، گفت: پیش بینی شده بود که جانباختگان کرونا در ایران در  پاییز و زمستان به بیش از هزار نفر در روز می‌رسد، اما به فضل الهی و تدابیر موجود توانستیم این آمار را به یک پنجم برسانیم که دست کارکنان وزارت بهداشت و مدافعان سلامت را می بوسیم و تا شکست کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهیم ایستاد.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم آماده است و همواره امید را به جامعه تزریق می‌کند، بیان داشت: خواسته‌هایی در جهت بهبود وضعیت تولید از مسؤولان مربوطه داریم که یکی از آنها این است که به صنایع بالادستی توجه داشته باشند ، ما نیز در این مسیر هر کمکی از دستمان بر آید انجام می‌دهیم.

وی گفت: تولید گرانول برای استفاده در صنعت کشور و صادرات به کشورهای دیگر باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم چشم اندازها را به سمت افق پیش ببریم؛ ضمن اینکه باید صنایع دستی را  تکثیر کنیم تا بتوانیم به اشتغال‌زایی مفید برسیم که در این راستا با راه اندازی کارخانه‌های تولید ماسک توانستیم  ۲۰ هزار نفر اشتغال زایی داشته‌ باشیم. 

وی با بیان اینکه تولید داخل برای تامین نیاز داخلی و صادر به کشورهای همسایه در دستور کار قرار می‌گیرد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم ماسک‌های استاندارد کشورمان را به دنیا ارسال کنیم که در این مسیر حمایت های لازم صورت می گیرد. 

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت‌ها موجب بهبود وضعیت بازار می‌شود، اظهار کرد: از نظر قیمت گذاری خواهشمندیم رعایت‌های لازم صورت گیرد، مردم مستحق خدمت بیشتر اند.

سپهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حمایت از تولید داخل، گفت: ضرورت دارد در راستای بهبود شرایط اقتصادی این مسیر را پیش گیریم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.