وصیت‌نامه شهید «غلامحسن پیرزاد»؛

راه تکامل خویش را یافتم

در وصیت‌نامه شهید«غلامحسن پیرزاد» آمده است: از شما می خواهم که برای من گریه نکنید زیرا ما را از مردن باکی نیست و شهادت افتخار انبیاء و اولیاء ماست، من راه تکامل خویش را یافتم و سرانجام به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت است رسیدم.

هادی نیوز: شهید «غلامحسن پیرزاد» يازدهم آذر ۱۳۴۴، در شهرستان گرمسار به دنيا آمد. پدرش محمد، فروشنده دوره‌گرد بود و مادرش صغرا نام داشت. تا پايان دوره راهنمايی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. نهم مهر ۱۳۶۶، در سردشت هنگام درگيری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. مزارش در سيدفتح‌الله شهرستان ورامين واقع است.

فرازهایی از وصیت نامه 

بنام خدا که زندگیم به خاطر اوست و معشوقش و مرادم اوست . سلام بر مردان حق مردان خدا و رزمندگان اسلام. سلام بر محمد (ص) سلام بر حسین (ع) این الگوی نمونه جهاد و شهادت.

سلام بر امام امت که در خط اصیل انبیاء قدم بر می دارد سلام بر مادرانی که به گفته امام امت مردانی دلیر و شجاع در دامن خود پرورش می دهند که با ایمان به خدا در راه اسلام به معراج ملکوت پرواز می کنند سلام بر شهیدان راه حق و حقیقت و سلام بر ملت قهرمان و شهید پرور ایران.

سلام بر پدر و تمامی پدرانی که با غیرت و تعصب و شرف و وجدان خود درسی بزرگ به فرزندان خویش می دهند تا از حریم مقدس اسلام و وطن اسلامی خود دفاع کنند پدر جان از شما می خواهم که برای من گریه نکنید زیرا ما را از مردن باکی نیست و شهادت افتخار انبیاء و اولیاء ماست، من راه تکامل خویش را یافتم و سرانجام به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت است رسیدم سلام بر مادرم که عشقی جاودان و خدائی در من دمید عشقی که آتشفشانی در وجودم بپا کرد. مادر جان دوست دارم در مبارزه بی امان با استکبار جهانی و ایادی دست نشانده شان چون کوه استوار باشی و در برابر آنها چون دریا توفنده و خروشنده باشی و رهنمودهای امام امت را هیچگاه فراموش نکنید و با حضور مداوم در صحنه چشم دشمنان را کور و توطئه آنها را خنثی کنید.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.