حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده کل ارتش:

شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب اقتدار و دلگرمی نیرو‌های مسلح در اجرای ماموریت‌هاست

امیر سرلشکر موسوی گفت: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نیرو‌های مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرز‌های هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف‌تر در دریا‌ها مصمم‌تر خواهد کرد.

هادی نیوز: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: از ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنیم تا هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و این واجب شرعی را انجام دهند.

سرلشکر موسوی با تاکید براینکه انتخابات با تعیین سرنوشت مردم و کشور گره خورده است افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ملت بزرگ ایران را برای چهار سال آینده تعیین می‌کند.

وی شرکت در انتخابات را راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور عنوان کرد و افزود: اقتدار، تداوم و قوی‌تر شدن انقلاب اسلامی به شرکت در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «روز ملت ایران است»؛ مردم در این روز صحنه دار اصلی کشور هستند که با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیرو‌های مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نیرو‌های مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرز‌های هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف‌تر در دریا‌ها مصمم‌تر خواهد کرد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.