رئیس سازمان بسیج مستضعفین

«بسیج» آماده نقش‌آفرینی در رزمایش واکسیناسیون ملی است/ خراسان رضوی پیشتاز در عرصه محرومیت‌زدایی

سردار «سلیمانی» گفت: با توجه به اینکه واکسن داخلی هم در دست تولید است، بسیج این آمادگی را دارد که به عاملیت جمعیت عظیم مدافعان سلامت بسیجی، رزمایش سراسری واکسیناسیون ملی را آغاز کند.

سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در زمینه سازندگی، محرومیت‌زدایی، مواسات و همدلی، نهضت کمک مؤمنانه و مبارزه با کرونا که در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفته، سپاه امام رضا (ع) و بسیجیان استان خراسان رضوی در زمره گروه‌های جهادی پیشتاز کشور بوده‌اند.

وی افزود: اهدای جهیزیه‌ و توزیع بسته‌های معیشتی موضوعی است که از گذشته انجام می‌گرفته و بعد از این هم استمرار می‌یابد و در نزدیک‌ترین موعد سررسید، مرحله دیگری از رزمایش سراسری کمک مؤمنانه را در دهه ولایت آغاز خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی بسیج در کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: «بسیج» نهادی برخواسته از متن و بطن مردم است ولذا برای پاسخ دادن به نیازهای مردمی در عرصه اشتغال، رفع محرومیت از حاشیه شهرها، زدودن غبار فقر از چهره هموطنان و کمک به دولت و خصوصاً وزارت بهداشت در حوزه مبارزه با کرونا با تمام قوا در میدان ایفای نقش می‌کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش گروه‌های جهادی متمرکز بر این موضوع است که باری از دوش مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی برداریم و از نگرانی‌های این ملت قهرمان در حوزه آینده جوانان و معیشت خانواده‌ها روزبه‌روز کاسته شود و مستضعفان که صاحب اصلی انقلاب هستند، آسودگی خاطر بیشتری داشته باشند.

سلیمانی در پاسخ به سؤالی در خصوص نحوه تأمین بودجه رزمایش‌های کمک مؤمنانه سازمان بسیج مستضعفین گفت: پشتیبانی مالی نهادهای سازندگی و محرومیت‌زدایی در چارچوب قانون اساسی و بودجه مصوب ملی تعریف می‌شود؛ با این حال، تنها یک چهارم از هزینه کرد سازمان متکی بر بودجه است و تمرکز و تکیه اصلی سازمان بسیج مستضعفان بر کمک‌های مؤمنانه خیرین بسیجی متمرکز شده و در حقیقت عموم بسیجیان کشور، بانی این رزمایش‌های بزرگ هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه واکسن داخلی هم در دست تولید است، بسیج این آمادگی را دارد که همین جمعیت از کادر درمان و مدافعان سلامت بسیجی را که تا پیش از این در قالب طرح شهید سلیمانی یک، خادم ملت در حوزه غربالگری بودند، به سمت رزمایش سراسری واکسیناسیون هدایت کند و در صورت تأمین حجم واکسن‌های موردنیاز، توان این افراد را در خدمت واکسیناسیون ملی قرار دهد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.