پایگاه‌های بسیج، پایش و حمایت از بیماران کرونایی را انجام می‌دهند

سردار عبداللهی گفت: پایگاه‌های بسیج تبدیل به پایگاه محله‌محور شده‌اند تا در حوزه مقابله با کرونا نظارت، مراقبت و حمایت از بیماران کرونایی، پایش و رهگیری این بیماران را انجام دهند.

سردار «احمد عبداللهی» معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه اظهار داشت: پس از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده نیرو‌های مسلح از تمام امکانات خود در مبارزه با کرونا و نیز دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر بسیج همه امکانات سپاه در جهت مقابله با این بیماری، سپاه و بسیج همه امکانات بهداشتی و درمانی خود را به میدان آوردند.

وی افزود: بر این اساس، به همه بیمارستان‌های تابعه سپاه اعلام کردیم که تمامی ظرفیت‌های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار دهند؛ حتی در درمانگاه‌ها و پلی‌کلینیک‌های تابعه سپاه نیز تخت‌هایی را برای پذیرش بیماران کرونایی و بستری موقت آن‌ها اختصاص دهند.

سردار عبداللهی اضافه کرد: علاوه بر این، نیازمندی‌های استان‌ها را هم با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی رصد می‌کنیم تا بلکه بتوانیم با همه امکانات و استفاده از نیروهای بسیج که در همه نقاط کشور گسترده شدند، نیازمندی‌های استان‌ها در مقابله با بیماری کرونا را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از ظرفیت موجود در پایگاه‌های بسیج که به شکل مویرگی در تمام نقاط کشور گسترده شده‌اند برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی استفاده می‌کنیم؛ به همین جهت امروز تمام پایگاه‌های بسیج تبدیل به پایگاه محله‌محور شده‌اند تا در حوزه مقابله با کرونا نظارت، مراقبت و حمایت از بیماران کرونایی، پایش و ره‌گیری این بیماران را انجام دهند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه خاطرنشان کرد: پایگاه‌های بسیج عزم جدی و همت جهادی خود را معطوف کردند تا فرمایش اخیر رهبری را با استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت‌های خود تحقق بخشند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.