پیام تبریک معاون اول قوه قضائیه به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.

هادی نیوز: معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد. متن پیام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان و شهید پرور ایران و طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت مبین اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

بی تردید هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری مد ظله العالی «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای قوه قضائیه و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه همکاران دستگاه قضائی در سراسر کشور را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

محمدمصدق معاون اول قوه قضائیه»

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.