معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

امروز کسی جرات حمله به کشورمان را ندارد

سردار نقدی با اشاره به مقاومت شجاعانه ملت ایران مقابل ارتش صدام گفت: مردم ما و نیرو‌های مسلح با تمام توان مقابل صدامیان ایستادند و موجب شدند که حتی امروز هم کسی جرات تهاجم نظامی به کشور را نداشته باشد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه اظهار داشت: نعمت سربازی و پاسداری در نظامی که، ولی آن خدا و رسول خداست و سربازی در نیرو‌های مسلحی که فرمانده آن انسان وارسته‌ای است، در دنیایی که فرماندهان آن یکی از دیگری فاسدتر هستند، چگونه می‌شود نعمت خداوند را شکر گفت؟

وی ادامه داد: در دنیایی که نیرو‌های مسلح آن‌ها در مسیر تفکر انسان‌های جاه طلب جان می‌دهند خداوند متعال ما پذیرفته که در نظام مقدسی و زیر نظر یکی از زاهدترین و عالم‌ترین افراد خدمت کنیم.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز در کشوری که به آن حمله شده، در میان آن همه نظامیان، دانشمندان بزرگ و صنعت گرانی که صاحب نام هستند، یک بازیگر طنز رهبر کشوری می‌شود که جوانان آن باید به فرمان او وارد میدان جنگ شوند؛ البته چنین رهبرانی در سایر کشور‌ها هم وجود دارند به عنوان مثال رهبر آمریکا فردی است که ۱۳ نفر خانم به خاطر تعدی به آن‌ها از او شکایت کردند و یا رئیس جمهوری که قاچاقچی است، در دنیا حکومت می‌کنند، اما در جمهوری اسلامی ایران، رهبری وجود دارد که، ولی فقیه و انسان وارسته‌ای است.

وی مردم ایران را از ملت صدر اسلام والا‌تر دانست و گفت: خدمت به چنین مردمی از بزرگ‌ترین افتخارات است، زیرا در دنیایی که افراد وحشی و آدم‌کش و بی‌اخلاق، الگوی جوانان و نظامیان آنهاست، ما در نیروی مسلحی کار می‌کنیم که الگوی آن‌ها ابوالفضل العباس (ع) است؛ کسی که نهایت آزادگی و بندگی است، پس چگونه شکر گزار این نعمت باشیم.

سردار نقدی با اشاره به خدمات نیرو‌های به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، افزود: نظامیان ما در هر صحنه‌ای مانند سیل و زلزله و خدمت به مردم در خط مقدم و کنار مردم هستند، تین نظامیان را نمی‌توان با نظامیانی که با سنگ‌دلی کامل کودکان را می‌کشد نمی‌شود قیاس کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه همه ما باید قدر دان این نعمت عظیم یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم، تصریح کرد: سربازان باید از این فرصت سربازی استفاده کرده و قدردان این نعمت باشند و با تاسی از شهدا در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران بایستند؛ همانگونه که نسل‌های پیش از شما به میدان آمدند و در برابر رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی و آمریکای جنایت کار ایستادند.

وی‌افزود: آن‌ها بدونه ترس در برابر داعش‌های وطنی یعنی منافقین که کودکان و نوجوانان و زن و مرد را به خاطر علاقه به انقلاب به شهادت می‌رساندند تمام‌قد ایستادند و این ایستادگی و مقاومت مردم موجب شد دیگر اثری از این گروهک‌های جنایت کار مورد حمایت آمریکا و استکبار نمی‌بینید.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و قیاس آن با بحران اوکراین گفت: امروز وقتی به تهاجم روسیه به آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم روسیه چهار هزار و ۵۰۰ تانک دارد، اما رژیم صدام در آن زمان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ تانک داشت. ارتش رژیم بعث در مدت کوتاهی کویت را تصرف کرد، اما مردم ما و نیرو‌های مسلح با تمام توان مقابل آن‌ها ایستادند و موجب شدند که حتی امروز هم کسی جرات تهاجم نظامی به کشور را نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد؛ در دوران بعد از دفاع مقدس هم نیرو‌های مسلح ما درخشیدند و پهباد متجاوز آمریکا را که تنها چند متر وارد حریم کشور ما شده بود را منهدم کرده و این زنجیره افتخارات در ماموریت‌های مستشار‌ی و در مقابله با گروه‌های تکفیری ادامه پیدا کرد و با آموزش و راهنمایی جوانان محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین توانستند داعش مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی و ارتش مجهز و بدون شکست رژیم صهیونیستی را در چند جنگ پیاپی شکست دهند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه فلسطین و سرزمین‌هایی اشغالی باید آزاد شود خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: شما پاسداران با همکاری همرزمان خود در ارتش و انتظامی کشور وظیفه تحقق آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در آزادی قدس شریف را بر عهده دارید.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.