جانشین فرمانده کل سپاه:

انقلاب اسلامی با شتاب فراوان در حال توسعه است

سردار فدوی گفت: انقلاب اسلامی به‌صورت دائم و مستمر در جوشش و تولد است و با شتاب فراوانی در حال توسعه و رشد یافتن است.

سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش پیشکسوتان اطلاعات عملیات یگان‌های رزم تهران اظهار داشت: ندای بزرگ انقلاب اسلامی را فردی الهی و عارف و عالم شروع کرد و دلدادگان او نیز با وی همراه شدند. این انقلاب، ریشه حکومتی که قدمت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله داشت را آنچنان برچید که گویی هیچ زمانی این حکومت وجود نداشته است؛ به همین دلیل دشمنی با انقلاب اسلامی آغاز شد و در طی هشت سال ۸۷ کشور با انقلاب اسلامی جنگیدند.

وی افزود: جبهه حق پیروز شده بود و جبهه باطل بر علیه او جنگی آغاز کرد، اما دلدادگان انقلاب رفتند و تکلیف خود را در این جنگ انجام دادند و آن کار بزرگ صورت گرفت؛ خوشا به حال آن‌هایی که به عاقبت بخیری نهایی نائل شدند که شهادت است و خوشا به حال آن‌هایی که همچنان برقرار و در میدان هستند. میدان جدیدی در این عرصه وجود دارد که ابعاد وسیع‌تر توانمندی‌های جبهه حق را شامل می‌شود و همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در این میدان خدا وعده داده که همیشه حزب خدا بر حزب شیطان پیروز است، گفت: بر همین اساس ۴۳ سال است که پیروزی حزب شیطان طبق وعده خدا صورت نگرفته و انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد. چند روز پیش مشاهده کردید که سعودی‌ها در برابر رزمندگان یمن چگونه شگفت‌زده شدند و در یک روز چگونه ۱۴ نقطه استراتژیک سعودی‌ها مورد هدف قرار گرفت؛ این رزمندگان همان دلدادگان انقلاب اسلامی هستند و این روال و فرمول پایانی ندارد و نتایج کار این افراد را در همه جا خدا تعیین کرده است و نتایج آن در همه جا یکسان است.

سردار فدوی در پایان سخنان خود با اشاره به جمله‌ای از «حبیب ابن مظاهر» در عاشورا مبنی بر اینکه مرد را به تیغ محک می‌زنند نه به حرف، بیان کرد: بهتر از محکی که رزمندگان انقلاب اسلامی خوردند، وجود ندارد؛ جوانان این روز‌ها نیز مانند جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و از همان ویژگی‌ها برخوردارند؛ چرا که این انقلاب به‌صورت دائم و مستمر در جوشش و تولد است و با شتاب بسیار زیادی در حال رشد است.

در پایان این مراسم از خانواده چند شهید اطلاعات عملیات و مدافع حرم تقدیر شد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.