وزیر کشور: دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه به مردم است

احمد وحیدی با تشریح سیاست‌های دولت در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، گفت: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

هادی نیوز: احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز (جمعه) در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور تصریح کرد: یکی از مولفه‌های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه‌سازی مردم، نخبگان و اتحادیه‌ها در اجرای طرح جایگزینی ارز ترجیحی است.

وی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت‌ها را برای اجرای آن به کار گیرند.

وحیدی در این نشست ویدئو کنفرانسی با تشریح سیاست‌های دولت در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، تصریح کرد: مجموعه دولت با پرداخت مسقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه آن به مردم است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با مهم شمردن نقش و جایگاه استانداران در اجرای اهداف کلان دولت گفت: استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع افکار عمومی، همرا‌ه‌سازی نخبگان و اتحادیه‌ها برای ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح، نقش تعیین‌کننده و کلیدی دارند.

وی اضافه کرد: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها باید بیش از گذشته در بحث قیمت‌گذاری و نظارت بر کنترل قیمت‌های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا ایفای نقش داشته باشند.

وحیدی با اشاره به تلاش‌های معاندانه دشمنان در موج‌سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع‌رسانی‌های به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

در این نشست همچنین بر اطلاع‌رسانی متمرکز و یکپارچه توسط سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان نشست، نقطه نظرات و پیشنهادات استانداران هم در خصوص اجرای هر چه موفق‌تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی، مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.