سندی از تروریست بودن شاکیان حمید نوری در دادگاه سوئد

مجید نوری که پدرش (حمید نوری) با شکایت سازمان منافقین در دادگاه بدوی سوئد به حبس ابد محکوم شده است، سندی را بازنشر کرده که در آن تروریست بودن شاکیان پدرش اثبات می‌شود.

هادی نیوز: 

 11 تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی، نماینده امام در استان یزد و امام جمعه شهر یزد است که در سال 61 توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

پس از انجام عملیات تروریستی منجر به شهادت صدوقی که در محراب و هنگام اقامه نماز جمعه صورت گرفت، "نشریه اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مسلمان خارج از کشور (هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران)" به صراحت در مقالات و گزارش‌هایی به تمجید از عملیات تروریستی منجر به شهادت آیت‌الله صدوقی پرداختند!

این مقالات و گزارش‌ها مملو از توهین و اهانت به امام خمینی، شهدای مظلوم ترور منافقین و خدمت‌گذاران خدوم به انقلاب و رزمندگان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.

مجید نوری با بازنشر تصاویر این مقالات و روزنامه در فضای مجازی نوشت:

"جلاد یا شهید؟

11 تیرماه 61 آیت‌الله صدوقی به شهادت می‌رسد

نشریه منافقین هم خیلی راحت و رسمی تیتر می‌زند.

به عبارتی که در صفحات روزنامه می‌بینید دقت کنید.

خودکشی مقدس، انتحاری ...

چند بار گفته‌ام که این کت و شلواری‌های اتوکشیده که در دادگاه پدرم میان و می‌روند، تروریست‌های دیروز هستند ..."

در ادامه تصاویر مقالات موهن این روزنامه منتشر می‌شود اما قبلآً از انتشار آن بابت توهین‌هایی که روا داشته‌ است عذرخواهی می‌کنیم ...

 حمید نوری حدود 30 سال پس از استعفا از دستگاه قضایی و در جریان سفر شخصی به سوئد در 18 آبان 1398 در فرودگاه سوئد بازداشت شد. بازداشت او با شکایت جمعی از اعضای گروهک تروریستی منافقین و با عملیات‌های فریب انجام شد. اتهام واهی این شهروند عادی جمهوری اسلامی، مشارکت در اعدام اعضای تروریست منافقین عنوان شد. دستگاه قضایی سوئد بدون آنکه ابتدایی‌ترین موارد حقوق متهم را رعایت کند و به او اجازه دفاع دهد، در دادگاه بدوی حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد.

دادگاه تجدید‌نظر وی هم‌اکنون در حال برگزاری است و شهریور ماه به پایان می‌رسد.

حمید نوری از زمان بازداشت تاکنون تحت شکنجه‌های جسمی و روحی قرار داشته است. ممنوعیت ارتباط تلفنی و ملاقات با اعضای خانواده، عدم دسترسی به پزشک با توجه به مشکل بینایی پیش آمده برای وی، ویزیت نشدن از سوی پزشک با توجه به بیماری وی، ضرب و جرح از سوی زندانبانان، حبس در سلول انفرادی از زمان بازداشت تا دو ماه قبل که در سلول کوچک وی یک تبعه آفریقایی دارای مشکلات روانی با وی هم‌سلول شده است، دسترسی نداشتن به محتوای دادگاه برای نگراش متن دفاعیه و ... از جمله شکنجه‌هایی است که حمید نوری در این مدت طولانی آنها را تحمل کرده است.

تسنیم

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.