وزیر کشور در پاسخ؛

برخورد مقتدرانه دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی با گروه‌های تروریستی

وحیدی گفت: گروه‌های تروریستی که فعالیت‌های تروریستی در کشورمان دارند بدانند که دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی آن‌ها را رها نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از دفاع پرس: «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (یکشنبه) در حاشیه بررسی تکالیف دستگاه‌های مسئول درخصوص اربعین حسینی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس درباره حادثه تروریستی روز گذشته در زاهدان اظهار داشت: اتفاق روز گذشته یک اتفاق تروریستی بود و در واقع این افراد به عنوان مردم عادی وارد شده و بعد یک کار تروریستی را شکل داده بودند.

وی با بیان اینکه عزیزان ما با قدرت برخورد کردند، ادامه داد: گروه‌های تروریستی که چنین فعالیت‌های تروریستی دارند بدانند که دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی ما آن‌ها را رها نخواهند کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: ما از دولت همسایه انتظار داریم مراقبت و کنترل کنند. با افرادی که از فرای مرز‌ها آمده بودند نیز برخورد می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر شهیدان ستوان «علی کیخا» و سرباز وظیفه «مبین رشیدی» که روز گذشته و در حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان به شهادت رسیدند صبح امروز (یکشنبه) و با حضور مسئولین لشکری و کشوری و مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

براساس این گزارش، گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.

هر چهار مهاجم مسلح به کلانتری ۱۶ توسط نیرو‌های پلیس به هلاکت رسیدند.

در این حادثه یک نفر از عوامل کلانتری به نام ستوان علی کیخا و یک سرباز وظیفه به نام مبین رشیدی به شهادت رسیدند. یک نفر از نیرو‌های پلیس و دو نفر از مردم نیز در این حادثه زخمی شدند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.