فرمانده کل سپاه پاسداران: خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد

سرلشکر سلامی در پیام قدردانی از وابستگان سپاه با بیان اینکه خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد، گفت: به مدد تجارب ارزنده و راهگشا در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، همچنان خواهید درخشید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیام قدردانی از وابستگان سپاه با بیان اینکه خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد،گفت: به مدد تجارب ارزنده و راهگشا در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، همچنان خواهید درخشید.  

متن پیام سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم؛

همرزمان عزیز، پیشگامان انقلاب، وابستگان عزیز سپاه

سلام علیکم؛

خدای بزرگ را حمد و سپاس می‌گوییم که به ما توفیق داد در عصر «جاهلیت مدرن» در خیمه ولایت ««جامه مقدس» پاسداری از انقلاب اسلامی» بر تن کنیم و مفتخر به جهاد و نقش‌آفرینی در عرصه‌های سترگ دفاع از انقلاب و نظام اسلامی برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی جبهه استکبار و دشمنان ایران و ایرانی گردیم.

تردیدی نیست شکوه و عظمت‌های رقم خورده در این میدان‌های مبارک که درخشش و جهانگیر شدن نام مقدس «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را از یک سو موجب مباهات امت پیامبر اعظم (ص) و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی و در سوی دیگر عامل عصبانیت و کینه‌ورزی دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) قرار داده است، مرهون تلاش‌های صادقانه و مخلصانه خیل عظیم مجاهدان فی سبیل‌الله در این نهاد انقلابی و مردمی از هنگامه تکوین و تولد در سپیده‌دم پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷  تا به امروز است که نام و یاد شما وابستگان عالیقدر به عنوان شاهدان همیشه تاریخ سپاه را یادآوری و در کارنامه این نهاد جاودانه ساخته است.

در گذرگاه حساس تاریخی امروز کشور که ملت عظیم‌الشأن ایران در حال عبور از پیچ تاریخی بزرگ و میراسازی نقشه دشمن در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی است؛ به پاس خدمت صادقانه و تلاش‌های بی‌بدیل شما در دوران خدمتگزاری در سنگرهای پاسداری از انقلاب اسلامی و نیز تکریم همراهی توأم با صبر و صلابت خانواده ارجمندتان، مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را اعلام می‌دارم.

باور داریم خدمت در راه انقلاب بازنشستگی ندارد و آن عزیزان در زمره سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و کشور به مدد تجارب ارزنده و راهگشای خویش در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های شکوهمند انقلاب اسلامی، همچنان خواهید درخشید و به فضل الهی نسل جوان میهن عزیزمان را در سایه ایمان و آموزه‌های گرانسنگ خود یاری می‌بخشید.

دوام توفیق وابستگان ارجمند و خانواده مکرم آنان تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی ) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.