از بانوی قهرمان کشتی آلیش آسیا تقدیر شود

اقدام سپیده بابایی به دلیل اهدای مدالش به شهید حسن طهرانی مقدم مورد تقدیر مخاطبان خبرگزاری فارس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان، مدال نقره‌اش را به سردار شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران تقدیم کرد که این اقدام وی مورد توجه همگان قرار گرفت. شهید حسن طهرانی مقدم متولد ششم آبان 1338 تهران است که در تاریخ 21 آبان 1390 در ملارد به شهادت رسید و به‌عنوان یکی از پایه‌گذاران برنامه موشکی کشورمان شناخته می‌شود. شهید طهرانی مقدم در سال 1390 در پی حادثه انفجار زاغه مهمات واقع در پادگان مدرس، به شهادت رسید.

سپیده بابایی 33 ساله، کشتی‌گیر قائمشهری در آخرین پست اینستاگرامی‌اش درست لحظاتی پس از کسب مدال قهرمانی نوشت: «گمنامی تنها برای شهرت‌پرستان دردآور است و گرنه همه اجر‌ها در گمنامیست. محکمه خون شهدا محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می‌کشند. خدارو شکر می‌کنم این لطف را از من دریغ نکرد؛ زنده باد ایران و ایرانی».

این عضو تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران، دو سال قبل  نیز در رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ جام بین‌المللی ارکینبایف که به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و صاحب مدال طلا در وزن ۵۵ کیلوگرم شده بود و در حاشیه برگزاری این مسابقات با حجاب کامل اقامه نماز کرد. او همچنین لقب بانوی اخلاق ورزش کشور را در همایش معرفی بانوی اخلاق کشور که با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد کسب کرده بود.

مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» با انتشار متنی مبنی بر اینکه «با توجه به اقدام قهرمانانه سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش که مدال مسابقات آسیایی خودش را به دانشمند شهید‌ طهرانی مقدم اهدا کرد دشمنان این روزها سخت روی زنان و دختران ما کار می‌کنند ولی در این شرایط، بانوان ما افتخارآفرینی می‌کنند و این حرکت ارزنده ایشان قابل تقدیر است بانوانی داریم در کنار ورزش به ارزش حجاب هم توجه دارند که ما ممنون‌دار این شیرزنان هستیم. خواهشمندیم خبرگزاری فارس از ایشان تقدیر بعمل آورد.» از خبرگزاری فارس درخواست کردند تا از این ورزشکار انقلابی تقدیر به عمل آید.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.