فریاد در نشست کابینه اسرائیل؛ بن گویر و گالانت با یکدیگر درگیر شدند

یک رسانه عبری زبان از درگیری بین دو وزیر کابینه نتانیاهو خبر داد و اعلام کرد، صدای جیغ و فریاد از داخل جلسه به گوش می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد، دو وزیر نتانیاهو در جلسه امروز کابینه با یکدیگر درگیر و به جر و بحث پرداختند.

خبرهای رسیده از داخل نشست امروز کابینه رژیم صهیونیستی که به دلیل بیماری نتانیاهو از روز یکشنبه به امروز دو شنبه موکول شده بود، نشان می‌دهد که ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم بر سر صدور دستورات بازداشت احتیاطی علیه با یکدیگر درگیر شدند، چون بن گویر به دنبال بازداشت حداکثری فلسطینین بود.

در حاشیه بررسی موضوع بازداشت‌های احتیاطی، گالانت خطاب به بن گویر گفت: این دستورهای بازداشت هم علیه عرب‌ها است و هم علیه یهودیان اما شما چطور آن را در راستای جنگ خصمانه خود علیه من و شاباک قرار دادید.

بن گویر در پاسخ گفت: پاسخ من خیلی ساده است بازداشت احتیاطی برای قاتلان است نه (صهیونیست هایی) که اقدام به آسیب رساندن به املاک و دارایی‌های می‌کنند. گالانت هم پاسخ داد: دار و دسته تو به من و شاباک حمله می‌کنند.

بن گویر که از بازداشت شماری از صهیونیست‌ها به شدت عصبانی بود همچنان به مجادله خود ادامه داد و گفت، کسانی که چند خودرو را آتش می‌زنند یا چند تا شعار بر روی دیوار می‌نویسند را نمی توان با فلسطینیان مقایسه کرد.

گالانت گفت: کسانی را که بازداشت کردیم با گالن‌های بنزن دستگیر کردیم، بن گویر هم در پاسخ گفت: امیدوارم هوش و ذکاوت شما علیه عرب‌ها بهتر از آن چیزی باشد که از خصومتت علیه یهودیان نشان می‌دهید.

گفتنی است بن گویر از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می‌خواهد تا هر فلسطینی صرف نظر از اینکه در کجای فلسطین اشغالی زندگی می‌کند حتی فلسطینیان ساکن 1948 را به بهانه افزایش جرم و جنایت در بازداشت احتیاطی قرار دهد، این در حالی است که گالانت تاکید می‌کند، بازداشت‌های احتیاطی تنها با دستور وی ودر چارچوب آنچه که اسرائیل آن را مبارزه باتروریسم توصیف می‌کند، باید انجام شود و همین امر باعث درگیری فیما بین آنها شده است.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، درگیری لفظی بین دو وزیر آنقدر بالا گرفت که نتانیاهو و چند وزیر مجبور شدند، در میان این مجادله ورود کرده و سعی در آرام کردن دو طرف بر آیند.

انتهای پیام/*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.