سرلشکر باقری: دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست و نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای است، گفت: تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : سردار سرلشکر باقری صبح امروز در جمع شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا اظهار کرد: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است. سپاه حافظ انقلاب اسلامی است و گزارشات نشان می دهد، سپاه عاشورا جزو سپاه های موفق استانی است. این سپاه با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استانهای نمونه کشور بود. ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم. در کنار تلاش دستگاه های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی ها و تجمعات بر علیه دشمن بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید. تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست. 

وی با اشاره به تحولات جهانی گفت: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرتهای غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای است. 

سرلشکر باقری تصریح کرد: آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش موثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف دوره ی پس از آن، استان مهمی است. در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است. باید با تمسک به این روحیات قدرت تاثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید. 

وی در پایان با درود به روح شهید امنیت، امیر حسین پور نانسا گفت: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می گویم. شما می بینید شقاوت دشمن بالاست و باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.