سرلشکر باقری: دشمنان ایران ضعیف شده‌اند/ ‌برای دفاع از ایران لحظه‌ای چشم بر هم نمی‌گذاریم + تصاویر

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر از امید و پیشرفت را برای کشور به‌ارمغان می‌آورد و نشان می‌دهد ان‌شاءالله همان‌گونه که تا این سال‌ها بوده است، روزبه‌روز دشمنان ضعیف‌تر شده‌اند و کشورمان مقتدرتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری‌ رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در بازدید از یگان‌های رزمی قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارزیابی توان دفاعی در حوزه‌های هوانیروز، زرهی، تکاوری، توپخانه، موشکی و... در آذربایجان شرقی اظهار داشت: یاد و خاطره امام راحل بزرگوار(ره) را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان دفاع از امنیت میهن اسلامی‌مان و شهیدان مدافع حرم سلام و درود می‌فرستیم.

وی افزود: یاد شهید عزیز بسیجی روز گذشته تبریز، شهید امیر حسین‌پور را گرامی می‌داریم و در ذهن نگه می‌داریم که در آستانه ماه محرم، خط سرخ شهادت زنده و جاری است و دلدادگان انقلاب اسلامی، بسیجیان عزیز ما، نیروهای مسلح پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا همواره در میدان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، چشم بر هم نمی‌گذارند، لحظه‌ای غفلت و غافلگیری ندارند و از انقلابشان، از نظام و یادگار شهدایشان دفاع می‌کنند.
از شهیدان عزیز استان آذربایجان شرقی، لشکر عاشورا، شهدای ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و در رأس همه این‌ها از شهید مهدی باکری یاد می‌کنم، ان‌شاءالله که همه ما و شما توفیق ادامه راه مقدس این عزیزان را داشته باشیم.

سرلشکر باقری ادامه داد: خداوند را شاکر‌م که فرصت شد امروز بخش اندکی از توانمندی کم‌نظیر نیروی زمینی قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبستر و استان آذربایجان شرقی از جمله بخش‌های گوناگون تیپ زرهی حضرت امام زمان(عج)، توپخانه، واحدهای پیاده، واحدهای گوناگون پشتیبانی رزمی و پشتیبانی خدمات رزمی را که بخش اندکی از آن‌ها در میدان حضور دارند، شاهد باشیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به هوشیاری کامل نیروهای مسلح در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: لشکر 31 عاشورا، گردان‌های امام حسین(ع) و همه عزیزانی که در میدان حضور دارند، تنها بخش اندکی از توانمندی‌های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامیِ مقتدر ایران در منطقه راهبردی شمال غرب کشور هستند که با تمام توان و با هوشیاری کامل مرزهای کشور و همه فرآیندها در مناطق پیرامونی و مناطق مرزی را تحت رصد و کنترل دارند و با آمادگی کامل در صورت ضرورت آماده جان‌فشانی و دفاع از میهن عزیز و مردم شریفمان هستند.

وی افزود: آنچه باعث امنیت این کشور شده است، صرفاً و صرفاً عنایت خداوند متعال، فرماندهی بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و کنار آن جان‌فشانی رزمندگانی همچون شما عزیزان است و گرنه دشمنان جنایتکار این نظام و دشمنان جنایتکار خداوند متعال هیچ‌گونه اصول اخلاقی یا حقوق بشر را پایبند نیستند. آنچه باعث امنیت شده است، ایستادگی و پایمردی رزمندگان اسلام و همراهی مردم عزیزمان با این حکومت الهی، انقلاب اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی است که این امنیت و بازدارندگی پایدار و مثال‌زدنی را برای کشور به‌ارمغان آورده است.

سرلشکر باقری در پایان گفت: پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر از امید و پیشرفت را برای کشور به‌ارمغان می‌آورد و نشان می‌دهد ان‌شاءالله همان‌گونه که تا این سال‌ها بوده است، روزبه‌روز دشمنان ضعیف‌تر شده و کشورمان مقتدرتر شده است، روزهای پیشرفت و آبادانی و سربلندی بیشتری را برای میهن عزیزمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.