سرلشکر باقری به نقطه ‌صفر مرزی رفت/ بررسی ‌وضعیت امنیتی در مرز ایران و آذربایجان

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حضور در نقطه صفر مرزی شهرستان پلدشت از آخرین وضعیت نیروهای مستقر در این مرز مطلع شد و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستادکل نیروهای مسلح، با حضور در نقطه صفر مرزی پلدشت و گروهان مرزی ارس، از آخرین وضعیت نیرو‌های مستقر بازدید و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.

در این بازدید، رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان از دفاع از حریم کشور، تأکید کرد: قدرت و توان بازدارندگی امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان‌های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

وی گفت: تلاش مرزبانان در دفاع از مرزها قابل ستایش و ستودنی است و امنیت پایدار مرزی را مدیون رشادت‌های این عزیزان در مرزها هستیم.

سرلشکر باقری هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت  پدافند غیرعامل در مرز مشترک ایران و آذربایجان عنوان کرد.

آمادگی نیروهای ارتش برای مقابله با هر تهدیدی

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم ‌فرمانده کل ارتش نیز‌ در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌اظهار داشت: این برنامه یکی از بازدیدهای دوره‌ای ریاست ستاد کل است که معمولا برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیروهای لشکری و کشوری به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.

فرمانده کل ارتش افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از یکان‌های زمینی، پدافند و هوایی انجام دادند، انگیزه، روحیه و آمادگی رزمندگان آجا موجب سربلندی شد. آمادگی و روحیه بالای همرزمان ما در این منطقه شایسته شکر به درگاه خداوند و تشکر و قدردانی از همه این عزیزان و خانواده‌های محترم آن‍هاست.

امیر سرلشکر ‌موسوی ادامه داد: اگر چه آمادگی در بالاترین سطح ممکن است اما چون دشمنان متوقف نیستند ما نیز با رصد تهدیدات و اشراف اطلاعاتی و بهره‍گیری از فناوری‍های به‍روز و تجهیزات بومی، دائم آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: نیروهای مسلح در دفاع مقدس، دفاع از حرم و همه ماموریت‌های محوله توان و قدرت خود را نشان داده‌اند، اما باید به حدی از توان و آمادگی برسند که در مقابل هر تهدیدی از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با قدرت دفاع کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.