فرمانده کل سپاه: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت

سرلشکر حسین سلامی در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت و دیر یا زود دست انتقام مجاهدان مؤمن، اشد مجازات را برای عامل این جنایت مقدر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  ،‌ سرلشکر حسین سلامی در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، گفت: از تکرار و توالی اهانت به قرآن و مقدسات مسلمین و بلکه آحاد موحدان عالم چنین برمی‌آید که این اقدام یک راهبرد و سیاست شیطانی تعریف شده در اتاق‌های فکر ضدیت با اسلام و جهان اسلام است که هر از چندگاه تحت شعار فریبنده آزادی بیان و عقیده توسط عناصر مزدور به ویژه در اروپا پدیدار می‌شود.

فرمانده کل سپاه افزود: این جسارت‌ها موجب اتحاد و انسجام بیشتر امت اسلامی و به ویژه توجه عمیق‌تر و گسترده‌تر نسل جوان در اقصی نقاط عالم به حقایق و مفاهیم نورانی و حیات بخش قرآن مجید شده و علاوه بر برانگیخته‌تر شدن احساسات مسلمانان علیه دشمنان اسلام عزیز، بیش از هر مقوله‌ای اهانت کنندگان به مقدسات دینی را آماج خشم، نفرت و انتقام آنان قرار می‌دهد.

سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد. فرمانده کل سپاه، درخشش نور هدایت قرآن را امری ابدی و توقف ناپذیر دانست و تاکید کرد: دیر یا زود دست انتقام مجاهدان مومن ، گریبان سیاستمداران و صحنه گردانان این گونه جنایت ها را خواهد گرفت و برای عامل این جنایت نیز اشد مجازات را مقدر می کند. پایان پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.