مدیرکل دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر:

۱۰ هزار نخبه جامعه ایثارگری شناسایی شد

مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: تاکنون ۱۰ هزار نخبه از جامعه شاهد و ایثارگری در سطح کشور شناسایی و افراد جدیدی به این گروه اضافه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا:  در حاشیه نشست نخبگان ایثارگر خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تدوین اطلس نخبگان در دستور کار قرار دارد و تمامی اقشار مختلف، افراد نخبه و موثر در زمینه های مختلف را معرفی کنند تا این اطلس به طور جامع و کامل شکل گیرد.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اضافه کرد: تاکنون هزار طرح علمی توسط گروه هدف در رویداد استارت آپ ارایه شده است و بعد از برگزاری رویدادها نشان داده شد که ظرفیت‌های مطلوب در جامعه ایثارگری وجود دارد که باید مورد حمایت جدی مسوولان و سازمان‌ها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در ایثارگران و نخبگان وجود دارد باید این افراد مورد حمایت و پشتیبانی بیشتر قرار گیرند.

مهری ورنیاب ادامه داد: بیش از ۴۰ شرکت دانش بنیان توسط گروه‌های جامعه ایثارگری در بخش های مختلف در سطح کشور ایجاد شده‌اند که پتانسیل و ظرفیت بالایی برای ارایه طرح های نو و خلاقانه دارند.

وی گفت: از جامعه نخبه ایثارگری می خواهیم که برای رفع مشکلات و چالش ها در بخش های مختلف ایده ها و نقطه نظرات خود را ارایه دهند که برای اجرایی و عملیاتی شدن مورد حمایت نیز قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بیان کرد: در راستای حمایت از نخبگان ایثارگر با پارک علم و فناوری استان ها تفاهم نامه هایی امضا شده است که این نخبه ها با همکاری و مشارکت بنیاد امور ایثارگران حمایت می شوند.

وی تصریح کرد: در این زمینه اگر نخبگان طرح های نو و خلاقانه ای داشته باشند حتی از سوی پارک علم و فناوری برای آنان کلاس های آموزشی برای عملیاتی شدن و تبدیل به تجاری سازی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حضور در نشست نخبگان ایثارگر خراسان شمالی و افتتاح مرکز رشد و نوآوری شاهد خراسان شمالی از برنامه های سفر یکروزه مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به این استان است.

 انتهای پیام/*
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.