مقایسه جالب رفتار اصلاحات و سلبریتی‌ها در غائله شیراز و سطل ماست

اصلاح‌طلبان که در ماجرای سطل ماست نیشابور سنگ تمام گذاشتند؛ چرا این روزها به هتک حرمت و ضرب و جرح یک بانوی آمر به معروف در شیراز، سکوت کرده‌اند؟

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : در روزهای گذشته انتشار تصاویر حمله یک مرد و چند زن به یک بانوی محجبه و ضرب و شتم او در باغ نارنجستان شیراز و البته خبر دستگیری متهمان خبرساز شد.

ویدیویی که از روزهای گذشته منتشر شد قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. بر اساس تصاویر منتشر شده یک شخصی به دنبال تذکر آمر به معروف، ابتدا زن آمر به معروف را به زمین انداخته سپس شروع به کتک زدن او می‌کند. در مرحله بعد نیز یکی از زنان همراه او به سمت زن آمر به معروف حمله‌ور می‌شود. فرزند بانوی آمر که نظاره‌گر این این حادثه است به ضارب می‌گوید: «مادرم را نزنید»

این ویدیو در فضای‌مجازی واکنش بسیار زیادی را در پی داشته است. کاربران در سامانه فارس من ضمن محکوم کردن این رفتار ضد انسانی، خواستار مجازات ضارب، از دستگاه قضایی شدند.

این حادثه آنقدر دردناک بود که مردم غیور شیراز عصر چهارشنبه ۱۱ مرداد۱۴۰۲ در باغ موزه نارنجستان قوام شیراز (محل جادثه) تجمع کردند.

اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌ها در ماه‌های گذشته به خاطر کلیپ ریختن سطل ماست روی سر زن بی‌حجاب در نیشابور سنگ تمام گذاشتند و این رفتار زشت را به تمام آمران به معروف تعمیم دادند.

چند روز از حادثه تکان دهنده نارنجستان شیراز گذشته و اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌ها در این‌باره چیزی نگفته‌اند! گویا رفتار زشت فقط آن سطل ماست بود و کتک خوردن یک زن آمر مقابل چشمان فرزندش چیز مهمی برای آنها نداشته است!

کاربری با طراحی این پوستر نوشت: «مقایسه توییت‌های چند کاربر فعال اصلاح‌طلب که درباره «حمله ماستی» توییت زده‌اند و تعداد توییت‌هایی که درباره حوادث اخیر زده‌اند!»

جالب است که اصلاح‌طلبان همنوا با ضدانقلاب و جریان نفاق، از حمله آمرین به معروف خوشحال می‌شود ولی در مقابل حمله به محجبه‌ها سکوت می‌کند. معنی هجمه‌ها در ماجرای سطل ماست در نیشابور و سکوت به ماجرای هتک حرمت و ضرب و جرح یک بانوی آمر، توسط اصلاح‌طلبان جز این است که این جماعت با اصل حجاب و اسلام مشکل دارند و اعتقاد و التزامی به قانون کشور ندارند؟!

پایان پیام/.*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.