مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان مطرح کرد:

وجود شفافییت قاونی در برخورد با هنجارشکنان عفاف وحجاب/ ضرورت امروز همکاری همه دستگاه های متولی حجاب و عفاف با هنجارشکنان است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با بیان اینکه آیا باید باز منتظر فرد چندم باید بود تا لایحه عفاف وحجاب در شان نظام اسلامی عملیاتی شود؟ آیا این میزان بی قانونی قابل هضم است که ماتکلیف این جماعت بی غیرت را بدانیم؟ چه می شود در کشور اسلامی جماعت قلیلی زیست عفیفانه مردم را باچالش همراه کنند و هنگام تذکربه بی حجابی وبرهنگی اقدام به ضرب وشتم آن هم به بدترین شکل ممکن کنند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت : کرمان : محسن سنجری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:تصویر زشت کسی اسم خودش را مرد می گذارد وبه یک زن محجبه حمله می کند واورا مورد ضرب وشتم قرار می دهد،تصویر گویا وروشنی است از شمرها ویزیدیان زمان که اوج قدرت نمای شان در حمله وحشیانه به خانم امر به معروفی است که فرد مهاجم که بزرگترین نافرمانی را انجام داده ،برای فرار روبه جلو اقدام به کتک زدن زن بی پناه مقابل فرزندش در حالی که آن بچه فریاد می زند مامانم را نزنید باز با خوی ددمنشانه اقدام به ضرب وجرح وفحاشی در یکی از تفرجگاهای شیراز(باغ نارنجستان)می کند این میزان ولنگاری ووحشی گری از کجا سرچشمه می گیرد،آیا نوبت آن نرسیده با اقدام محکمی جلوی این حیوان صفتی را گرفت(البته دربرخورد با مجرمین ودستگیری آنان از همه نیروهای خدوم ودستگاه قضا باید تقدیر کرد)
سنجری افزود: آیا باید باز منتظر فرد چندم باید بود تا لایحه عفاف وحجاب در شان نظام اسلامی عملیاتی شود آیا این میزان بی قانونی قابل هضم است که ماتکلیف این جماعت بی غیرت را بدانیم. چه می شود درکشور اسلامی جماعت قلیلی زیست عفیفانه مردم را باچالش همراه کنند. وهنگام تذکربه بی حجابی وبرهنگی اقدام به ضرب وشتم آن هم به بدترین شکل ممکن کنند.
سنجری ادامه داد:در برخورد با این جماعت هنجارشکن هم قانون شفاف مطرح کرده حدود برخورد را وهم در بیانات امام خامنه ای وارد شده که فرمودند:: «در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی».
وی با بیان اینکه احترام به قوانین هرکشوری ضروری ولازم الاجرا است ، تصریح کرد : این نمی شود هرکس با هر سلیقه ای وبا هر کیفیتی بخواهد با قوانین برخورد کند وبه راحتی هنجارها را زیر پا بگذارد وتازه طلب کار هم باشد.
قوانین ومقررات پوشش درهر کشوری دارای منشور وپروتکل خاصی است که هرگونه تخطی از آن جرم محسوب می شود
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه ورود در سالن ها،ورزشگاها،فستیوال ها، سمینارها،همایشها،تفرجگاهها،فرودگاهها،سفرهای زمینی،هوایی،دریایی تابع قوانین ومنشور است که از طریق بروشور کاتالوگ در دسترس می باشد، گفت: متاسفانه برخی با شعارهای زن ،زندگی ،آزادی ،دنبال کسب شهرت توخالی وناهنجاری وناامنی برای زنان می باشند.
سنجری در پایان خاطر نشان کرد:سالانه به میزان قابل توجهی به دلیل عدم رعایت پوشش مناسب،و...بسیاری از زنان در غرب مورد تعرض واقع می شوند وعجیب اینکه گردانندگان سمینارهای زن،زندگی،آزادی،یاخود مورد سواستفاده قرار گرفتند،یادیگران را طعمه وشکار افکار شیطانی کرده واین روزها فریاد دروغین دفاع از زنان را سرمی دهند.
اما آنچه امروز ضرورت قطعی وفوری وفوتی دارد همکاری همه دستگاها برای برخورد با هنجار شکنان که این مهم قطعا با هم افزایی هم سرعت می بخشد وهم درست پیاده می شود.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.