قالیباف: برنامه‌ریزی‌ توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت(ع) شکست خورد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مؤمن ایران باشکوه‌تر از گذشته مجالس عزای حسینی را برپا داشتند و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت(ع) شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه 15 مرداد) مجلس شورای اسلامی،‌در نطق پیش از دستور،‌ گفت: مردم مؤمن ایران اسلامی، امسال بیش‌از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها، مجالس عزای سیدالشهدا را برپا کردند.

قالیباف ادامه داد: توطئه‌گران و دشمنان انقلاب که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، بازهم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام، برافروخته‌تر خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسمات عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نیروهای جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنان هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.