قاضی‌زاده: جنایت تروریستی شاهچراغ باعث همبستگی بیشتر ملت ایران می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، خون شهیدان را مایه بقاء نهضت، اتحاد و همبستگی بیشتر ملت ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از فارس :  سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با صدور پیامی به مناسبت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) این جنایت تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

ما ملت امام حسینیم یک شعار صرف نیست، بلکه اندیشه‌ای است که می‌گوید این ملت قیام کرده و در راستای نهضت خود تا پای جان می‌ایستد.

وقوع حادثه تلخ و دردناک شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر شاهچراغ، موجب تأسف و تألم فراوان گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، عجز و ناتوانی دشمنان زبون و سفاک این مردم عزیز را به نمایش گذاشت.

گروه‌های ددمنش با خیانت به ملت و کشور و مجروح ساختن و به زمین ریختن خون انسان‌های پاک و بی‌گناه همواره در صدد هستند تا اعتقادات ملت را سست کرده و در مسیر تعالی و سعادت آنان خلل وارد نمایند، غافل از اینکه در جامعه ما خون شهیدان مایه بقاء نهضت و اتحاد و همبستگی بیشتر ملت ایران است.

دشمنان ملت ایران با این اقدام وحشیانه خشم و کینه خود را نسبت به عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بروز دادند تا شاید به خیال باطل خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم بزنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، برای شهید معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.