استفاده از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: ظرفیت‌های بسیج در بسیاری بخش‌های مختلف می‌تواند اثرگذار باشد و باید از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز در اولین جلسه شورای اداری بسیج در مشهد، اظهار داشت: ما براساس اعتقاد به اندیشه و تفکر بسیجی که دامنه وسیعی دارد و هر کسی و هر جایی که است با اندیشه بسیجی می‌تواند ماموریت‌ها را دنبال کند و قطعا موفق خواهند بود. 

وی گفت: اما کسانی که می‌خواهند کار مضاعف انجام‌ دهند تحت قالب ضوابط و برنامه‌های بسیج قرار می‌گیرند که در ادارات تحت عنوان پایگاه تعیین شده است. این یک ظرفیت مهمی است که براساس آن تفکر مدیران خیلی از ماموریت‌هایشان‌ را می‌توانند به خوبی انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما‌ در این زمینه کار را براساس اعتقادات انجام می‌دهیم، اگر کار دلی و اعتقادی در قالب یک تشکیلات مقدس قرار بگیرد کارآمدی بیشتری خواهد داشت. 

وی افزود: به مدیران تاکید می‌کنم از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده و به آن اعتقاد داشته باشند، بسیاری از گره‌ها و حل مسائل را در این قالب انجام دهیم. می‌توان مسایل فرهنگی در ادارات یا امنیت و حفاظت از ادارات باشد. 

نظری ادامه داد: هر جا احساس کردید نیاز به نگاه اعتقادی و دلی است می‌توان با پایگاه بسیج سپرد. انتظار داریم این مسیر پیش‌ برود. خیلی از مسائل استان که به نقاط حساس میرسیم با حضور بسیج مشکلات حل می‌شود. ما در مدیریت و شرایط مختلف به این بسیج نیاز داریم. در مسائل عمرانی و زیر ساخت‌ها یا در مسائل روستاها بسیجیان حضور دارند و کمک می‌کنند. 

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: وقتی نگاه خدمت وجود داشته باشد هر چند فاصله مکانی و شکلی وجود‌ داشته باشد آن اندیشه کار خود را انجام می‌دهد. ماموریت‌ها واگذار شود و پایگاه‌های بسیج قوت می‌گیرد و اهداف متنوعی را محقق خواهیم کرد و هم مسائل و مشکلات با حداقل‌ هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.