بزرگ‌ترین گردهمایی عالم؛

حضور معنادار مردم در بزرگترین گردهمایی عالم؛ آغاز جاذبه مغناطیس حسینی است امروز این رزمایش عظیم جهانی صدای دشمنان را درآورده چراکه دشمنان از پیام اربعین حسینی هراس و واهمه دارند.

حضور معنادار مردم در بزرگترین گردهمایی عالم؛ آغاز جاذبه مغناطیس حسینی است امروز این رزمایش عظیم جهانی صدای دشمنان را درآورده چراکه دشمنان از پیام اربعین حسینی هراس و واهمه دارند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ملت ایران ملتی حسینی و عاشورایی است و حضور با بصیرت مردم در اربعین حسینی که بزرگترین گردهمایی عالم محسوب می شود آغاز جاذبه مغناطیس حسینی است و این حرکت بزرگ و میلیونی اسلامی تنها مختص شیعیان جهان نبوده بلکه به همه آزادی خواهان جهان تعلق دارد و امروز این رزمایش عظیم جهانی صدای دشمنان را درآورده است چراکه دشمنان از پیام اربعین حسینی هراس و واهمه دارند. فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین قوّت اسلام است، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حقیقتا یک حادثه بی نظیری است و در تاریخ چنین اجتماع عظیم و گسترده ای را سراغ نداریم که این گونه اجتماع عظیم میلیونی به سمت نجف و کربلا راه می افتند. علی دیلم کتولی با اشاره به اینکه دین مداری مردم کم نشده است، افزود: دشمنان در حال القا کردن این هستند که دین داری مردم کم شده است باید دید منبع مطلب از کجا نشات گرفته،برای درک این مهم؛ کافی است نگاهی به حضور گسترده و عظیم زائرانی که عاشقانه خود را به پایانه های مرزی کشور رساندند بیاندازیم عشق و ارادت مردم به سید و سالار شهیدان ستودنی است. وی ابراز کرد: جمعیت زائرانی که در اربعین حسینی برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) می آیند قابل توصیف نیست و زبان قاصر از وصف عشق و ارادات مردم در راهیپیمایی معنوی اربعین است. فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطرنشان کرد: حدود یک هفته گذشته تعدادی از بچه مذهبی های شهر گرگان برای راه اندازی موکب در مرزهای تمرچین و خسروی آمدند و در کوتاه ترین زمان معجزه کردند و اکنون که دارم با شما مصاحبه می کنم در حال خدمات رسانی به زائرین هستیم. دیلم کتولی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است مردم را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناامید کند، گفت: اینکه دشمنان از طریق تبلیغات رسانه ای به تحریف و دروغ روی آوردند نشان ضعف و ناتوانی آنها در برابر حرکت جهانی اربعین حسینی است به قول معروف کسی که خوابیده است را می توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده هرگز، دشمن اکنون خودش را به خواب زده و نمی خواهد قبول کند مردم عاشق این نظام، انقلاب اسلامی و رهبرشان هستند. وی راهپیمایی اربعین حسینی را یک حادثه عظیم و تاریخی برشمرد و تصریح کرد: مردم ما هیچگاه گول سخنان دروغ دشمنان و جبهه استکبار را نمی خورند و محکم و استوار پای دین و اسلام ایستاده اند. فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است دشمن هیچگاه بر نمی تابد حرکت عظیم اربعین که از اقسا نقاط جهان به سمت کربلای معلی است را ببیند و همواره دست به شیطنت می زند. دیلم کتولی گفت: مردم ما ثابت کردند تحت هر شرایطی پای این نظام ایستادند درست است سختی و مشکلات وجود دارد اما مردم انقلابی و ولایی ما هرگز دست از نظام و ولایت برنمی دارند و جانانه پای انقلاب و رهبری ایستادند. خبرنگار: سمیرا رجبی انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.