نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: هرگونه خطای آمریکا با پاسخی پشیمان‌کننده همراه خواهد بود

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیمنه آمریکا در ایران اسلامی فرو ریخته شد گفت: لحظه لحظه حرکت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آمریکا رصد می‌شود و هرگونه خطا آمریکا با پاسخی پشیمان کننده همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم از بوشهر، ابراهیم عزیزی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در بوشهر با گرامیداشت شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جاوید و ماندگار هستند.

وی با بیان اینکه در تاریخ هر ملتی فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌های مختلفی در مسیر تکامل و شکوفایی ملت به‌وجود می‌آید گفت: شهیدان رجایی و باهنر پرچمدار اقتدار، عزت، بصیرت، آگاهی و تکامل ملت ایران اسلامی هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ترور 17 هزار نفر از ملت ایران توسط دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: دشمنان برای متوقف کردن مسیر انقلاب اسلامی 17 هزار نفر از ملت و شخصیت‌های ایران اسلامی را در طول 43 سال گذشته ترور کرده است ولی این نظام با بالندگی مسیر رشد و تکامل طی می‌کند.

عزیزی با اشاره به الگو بودن شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ملت ایران از شهادت ترس و واهمه ندارد و به گفته شهید سلیمانی ملت ما ملت امام حسین علیه‌السلام است.

وی ریشه اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را اعتقادی و الهی دانست و تاکید کرد: شهادت برای ملت ایران اسلامی افتخار و عزت محسوب می‌شود ما را از شهادت نترسانید چون ملت ایران در مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی رشد یافته‌اند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شهدا را از افتخارات ملت ایران دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس علی دلواری سردار مبارزه با استعمار جنوب ایران تصریح کرد: استان بوشهر دارای تاریخ مبارزاتی مهمی است و پرچمدار مبارزه با استعمار انگلیس و استکبار آمریکا در خلیج‌فارس است.

عزیزی پاسخ خطای راهبردی آمریکا را پشیمان‌کننده دانست و بیان کرد: هرگونه خطای آمریکا با پاسخی پشیمان کننده همراه خواهد بود چراکه لحظه لحظه حرکت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آمریکا رصد می‌شود.

وی با اشاره به اضمحلال آمریکا در جهان خاطرنشان کرد: افول آمریکا فرا رسیده و فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال تحقق یافتن است، دیگر آمریکا ابرقدرت جهان نیست کشوری شکست خورده در سرزمین‌های اسلامی است و هیمنه آمریکا در ایران اسلامی فرو ریخته شد و هیچگاه خواب‌های آشفته این سردمدار استکبار تعبیر نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت برنامه‌های مهمی در استان بوشهر در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی اجرا شده است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به هشتم شهریور سالروز مبارزه با تروریست اظهار داشت: 2 شخصیت بزرگ مذهبی و علمی، شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر، در دوران کوتاه خدمت اما پر برکت خود، به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی ایران دست یافتند.

وی اخلاص در عمل، صداقت و صراحت، عدالت‌طلبی، شجاعت، عقلانیت آرامش، تلاش و پشتکار صادقانه مبتنی بر استقرار مدیریت اسلامی در جامعه دینی و انقلابی ایران و از همه مهمتر همدلی و همراهی با مردم و عملی شدن و اجرا سیاست‌های حمایتی را از بارزترین نقاط کارنامه درخشان این شهیدان رجایی و باهنر دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر معرفی فرهنگ انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهیختگان جامعه‌ فرهنگی و اجتماعی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برنامه‌های مهمی در ترویج فرهنگ ایثارگری و خدمت‌رسانی شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.