نوربالا| چه کسی به خانواده شهید گفت که رهبر انقلاب به دیدارشان می‌رود؟

رهبر معظم انقلاب بی‌خبر و سرزده به خانواده‌های شهدا سر می‌زدند تا کسی آن‌جا جمع نشود و میزبان تدارک خاصی نبیند؛ اما انگار این بار کسی از قبل به خانواده شهید خبر داده بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : رهبر معظم انقلاب از همان اوایل دوران ریاست جمهوری خویش، سر زدن بی‌خبر و بی‌حاشیه به خانواده‌های شهدا را در دستور کار خویش قرار داده بودند.  

روایتی که می‌خوانید، خلاصه‌ای از خاطره‌ سیدهاشم رسولی محلاتی است که درباره یکی از همین دیدارهای رهبری در کتاب «خاطرات سبز» به قلم جعفر حمزه آمده: 

«سرکشی از خانواده‌های شهدا جزو برنامه‌های منظم ایشان بود؛ اما بی‌خبر و بدون سروصدا، تا برای کسی مزاحمت ایجاد نشود و تدارک خاصی نبینند.  

در یکی از این دیدارها، خانه شلوغ بود و برای پذیرایی تدارک دیده بودند. چای را که آوردند، آقا نخورد. ناراحت بود. پیش خود فکر می‌کرد: «نباید به خانواده شهید اطلاع می‌دادند تا این همه آدم جمع شود و بساط پذیرایی تدارک ببینند و...»  

پیرمرد صاحب‌خانه آمد و پیش آقا نشست. دهان باز کرد و گفت: «دیشب خواب امام را دیدم. با پسر شهیدم آمده بود. امام(ره) به من گفت: «فرداشب میهمان عزیزی داری، به خوبی از او پذیرایی کن.» 

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.