پروژه مشترک جریان غربگرا و رسانه‌های ضدانقلاب برای تحریک گسل جنسیتی

در روزهای گذشته، پروژه سالگرد اغتشاشات علی‌رغم تبلیغات گسترده، با شکست سنگینی مواجه شد. با این‌ حال مسئله تمرکز بر گسل جنسیتی و القای ظلم به زنان، همچنان در دستور کار برخی رسانه‌های جریان غربگرا و رسانه‌های ضدانقلاب قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از  فارس :  خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

رسانه دولت انگلیس برای چندمین بار از عبدالحمید تقدیر کرد

رسانه‌های معاند و از جمله بی‌بی‌سی فارسی، هر هفته به صورت ویژه خطبه های نماز جمعه عبدالحمید را پوشش داده و به آن ضریب می دهند.

در جدیدترین نمونه بی‌بی‌سی فارسی در مطلبی با عنوان «مولوی عبدالحمید‌: احتیاجی نبود که قانون سخت و پیچیده‌ای را به مجلس ببریم و با زنان برخورد پلیسی داشته باشیم» نوشت:«مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه سنی‌های زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر درباره قانون حجاب اجباری و همچنین جمعه خونین زاهدان و جلوگیری از برگزاری مراسم سالگرد کشته شدگان اعتراضات اخیر ایران سخن گفت.»
این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت:«امام جمعه سنی‌های زاهدان در ادامه با اشاره به نزدیکی به وقایع جمعه خونین زاهدان گفت: «ما با اینکه قدرتی نداریم اما همیشه گفته‌ایم که در کنار مردم مظلوم می‌ایستیم.»»

گزارش بی‌بی‌سی به نوعی با هدف تقدیر از عبدالحمید منتشر شده است. از سوی دیگر سابقه بی بی سی فارسی و رسانه‌های انگلیسی نشان می دهد که این رسانه‌ها همواره بر تفرقه افکنی متمرکز شده‌اند.

در جنگ ترکیبی اخیر که با اغتشاشات سال گذشته کلید خورد، تمرکز بر گسل قومیتی و همچنین گسل شیعه-سنی، از محورهای اصلی این جنگ ترکیبی بود.

 

 

در جدیدترین نمونه صدای آمریکا در مطلبی به نقل از یک رسانه داخلی نوشت:«وزارت بهداشت جمهوری اسلامی در آغاز سال جدید تحصیلی، دانشجویان و دستیاران علوم پزشکی سراسر کشور را از لاک زدن به ناخن، برچسب ناخن و کاشت ناخن مصنوعی منع کرد. گفته می‌شود این محدودیت‌ها در راستای اجرای قانون «حجاب و عفاف» اعمال می‌شود اما وزارت بهداشت می‌گوید این ممنوعیت به دلیل «افزایش خطر انتقال عفونت» است. روزنامه شرق روز شنبه، یازدهم شهریور ماه، خبر داد که صدور مجوز فعالیت برای بخشی از زنان آرایشگر در ایران متوقف شده و سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور فرآیند دریافت مجوز کاشت ناخن و مژه را از وب‌سایت خود حذف کرده است.»

رسانه های معاند از هیچ فرصتی برای توهین به زنان و دختران کشورمان نمی‌گذرند، اما سوال اینجاست که چرا برخی رسانه‌های جریان غربگرا در توهین به زنان و دختران ایران، با رسانه‌های معاند هم‌صدا شده‌اند؟! آیا در حال حاضر مسئله دانشجویان دختر رشته پزشکی، لاک و برچسب ناخن و ناخن مصنوعی است؟! آیا دانشگاه‌ها در دیگر کشورها و از جمله آمریکا، برای پوشش دانشجویان و تمرکز بر درس، هیچ قانونی وضع نکرده‌اند؟!

فراتر از مسئله لاک و برچسب ناخن و ناخن مصنوعی که رسانه های دشمن بر آن متمرکز شده‌اند، مسئله آغاز سال تحصیلی در ایران است. دشمن به بهانه‌های مختلف در پی ایجاد التهاب در دانشگاه‌ها و همچنین مدارس است. هدف اصلی و نهایی این است که در روند آموزش اخلال ایجاد شده و مدارس و دانشگاه ها تعطیل شود. پروژه ای که با هوشیاری دانشجویان و اساتید، تاکنون ناکام مانده است.  

پایان پیام/*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.