این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی‌ها را سانسور کردند

این گروهک تروریستی پیمانکاران آمریکا و اسرائیل بودند و علیرغم نقشه های پیچیده و آموزش های فنی، در تور اطلاعات وزارت اطلاعات ایران افتادند. طبیعی است که رسانه های بیگانه از این رویداد عصبانی و پریشان باشند، اما ایا رسانه های وابسته به جریان غربگرا نیز از این رویداد ناراحت و عصبی هستند؟!

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

*** این دو طیف ضربه شست وزارت اطلاعات به داعشی ها را سانسور کردند

روز گذشته وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست خبر داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده بود: « انفجارهای مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ی تصویری بی‌ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی شده بودند.»

 

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده بود: «این عناصر، وابسته به گروهک جنایت پیشه‌ی داعش بوده و تعدادی از آنها سابقه‌ی همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را دارا می باشند. به رغم داعشی بودن عوامل دستگیر شده، مدل طراحی این عملیات و الگوی رفتاری این تروریست‌ها، به مراتب فنی‌تر و پیچیده‌تر از الگوی معمول جریان‌های تکفیری بوده و انطباق معناداری با شیوه‌ها و سازوکارهای شناخته شده‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارا هستند. اِعمال تخصصی‌ترین شیوه‌های تشکیلاتیِ منقطع و سلولی، استفاده از روش‌هایی برای فریب و مشغول‌سازی افسران اطلاعاتی خودی، تمرکز ارتباطات بر شبکه‌های اجتماعی بیگانه به ویژه واتساپ، استفاده از عناصر واسط و چندگانه در ارتباطات، بکارگیری جاعلان کاملاً حرفه‌ای برای تأمین مدارک مورد نیاز و ده‌ها مؤلفه‌ی دیگر از این قبیل، جملگی نشان از وجود منشأی فراتر از گروهک داعش در پشت صحنه‌ی عوامل بازداشت شده دارند.»

طبیعی است که این اقدام تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان(عج) با بی اعتنایی رسانه های معاند مواجه شود. چرا که این رسانه ها حامی جنایت علیه مردم ایران هستند. اما نکته قابل تأمل اینجاست که این خبر مهم، در برخی رسانه های جریان غربگرا سانسور شده و هیچ جایی در صفحه اول نداشت.

در همین رابطه روزنامه های سازندگی، هم میهن، آرمان امروز، آرمان ملی، آفتاب یزد و دنیای اقتصاد در صفحه اول به هیچ عنوان به این خبر مهم اشاره نکرده و به نوعی آن را سانسور کردند.

نکته قابل تأمل اینجاست که در بیانیه وزارت اطلاعات تصریح شده است که کارویژه این گروهک تروریستی با سالگرد اغتشاشات ارتباط داشته است. به عبارت دیگر، این تروریست ها در کنار آشوبگران و اغتشاشگران همانند دو لبه قیچی بودند که سربازان گمنام امام زمان(عج) نقشه های شوم هر دو را نقش بر آب کردند.

 

این گروهک تروریستی پیمانکاران آمریکا و اسرائیل بودند و علیرغم نقشه های پیچیده و آموزش های فنی، در تور اطلاعات وزارت اطلاعات ایران افتادند. طبیعی است که رسانه های بیگانه از این رویداد عصبانی و پریشان باشند، اما ایا رسانه های وابسته به جریان غربگرا نیز از این رویداد ناراحت و عصبی هستند؟!

*** مسابقه ای برای توهین به مردم ایران!

یکی از کارویژه های اصلی رسانه های معاند، تحقیر و توهین به مردم ایران است. اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی رسانه های داخلی که منتسب به جریان غربگرا هستند، گاهی اوقات در توهین و تحقیر مردم ایران، گوی سبقت را از رسانه های معاند می ربایند.

در جدیدترین نمونه سایت ایران وایر- منتسب به فرقه بهاییت و نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد)- در مطلبی به نقل از یک رسانه داخلی نوشت:«در روزهای گذشته روزنامه «هم‌میهن» طی گزارشی میدانی به افزایش اختلالات روانی در میان ایران در یک سال گذشته پرداخت. در این برنامه با شهرزاد پورعبدلله، روان درمان‌گر درباره چرایی این مساله و راه‌کارهای مدیریت خود صحبت کردیم. اگر از اهالی رسانه، کنش‌گران عرصه حقوق کودک، صنف معلمان و کارگران هستید، و یا در جریان اعتراضات پس از کشته شدن «مهسا ژینا امینی» دچار آسیب‌ جسمی یا ترومای روحی شده‌اید، می‌توانید با ما جلسات رایگان داشته باشید.»

در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده بود:«در طول این چهل سال -و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت میکنند.»

سوال پرتکراری که ما در این ستون پرسیدیم و مدیران رسانه های منتسب به جریان غربگرا هیچگاه حاضر نشدند به آن پاسخ بدهند این بود که چرا این رسانه ها علیرغم بهره مندی از بیت المال و با سوءاستفاده از آزادی ها در ایران، همصدا و همراستا با نقشه های شوم دشمن حرکت می کنند؟! آیا این همصدایی اتفاقی است؟!

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.