دریادار ایرانی: تلاش دشمن برای ایجاد آشوب حاکی از قدرت بازدارندگی ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از دلایل تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور راعدم مقابله با انقلاب اسلامی از طریق نظامی دانست و گفت: توان نظامی کشور اکنون به چنان بازدارندگی رسیده که هیچ کشوری فکر حمله نظامی به ایران را از ذهن خود عبور نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق :  امیر دریادار شهرام ایرانی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۲۶۵ شهید استان گیلان و چهل و دومین سالروز شهادت شهید امیر سرلشکر سید موسی نامجو در مصلی بندرانزلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته مسیر پرتلاطمی را طی کرده است، اظهار کرد: هر گامی که بر زمین می‌گذاریم باید ببینیم گامیست که نظر شهدا بوده یا خیر، زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم. 

وی با اشاره به نقش موثر شهدا در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و میسر شدن اهداف انقلاب اسلامی گفت: در سختی‌ها هرجا یاد شهدا را کردیم آن‌ها را در کنار خودمان حس کرده و به درستی به کمک کشور آمده است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش خون پاک شهدا را تضمین کنند استحکام انقلاب اسلامی دانست و افزود:  شهدا تبدیل به انرژی مثبت شدند و کشور را در عرصه‌های مختلف هدایت می‌کنند. 

دریادار ایرانی با اشاره بر هجوم و توطئه‌های بی‌وقفه دشمن علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: ملت ایران در نظام مقدس ایران اسلامی در سایه تربیت دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند. 

وی حفظ قله موفقیت در جمهوری اسلامی را سخت‌تر از رسیدن به قله دانست و تصریح کرد: انقلاب در طول ۴۴ سال گذشته انواع مشکلات، سختی و توطئه‌ها را پشت‌سر گذاشته و اکنون طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حال رسیدن به قله هستیم ولی باید با تلاش آن را حفظ کنیم زیرا حفظ قله از رسیدن به آن سخت‌تر است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تمامی نیروی خدوم نیروی دریایی در کشور آموزش دیده و از توان داخلی آنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌شود، گفت: در دوران پهلوی اکثر نیروهای نظامی در کشور و نیروی دریایی در خارج از کشور آموزش می‌دیدند و تمام تجهیرات نظامی آن زمان کشور، وابسته به بیگانگان بود ولی اکنون دیگر اینگونه نبوده و در نیروی دریایی از توان داخلی استفاده می‌شود. 

ایرانی، یکی از دلائل تلاش دشمن برای ایجاد آشوب در کشور راعدم مقابله با انقلاب اسلامی از طریق جنگ نظامی دانست و بیان کرد: توان نظامی کشور اکنون به چنان بازدارندگی رسیده که هیچ کشوری فکر حمله نظامی به ایران را از ذهن خود عبور نمی‌دهد زیرا جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های برتر نظامی در منطقه است. 

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.