جانباز شیمیایی 70 درصد گلستانی مطرح کرد:

عبادت، مهمات زندگی رزمندگان دفاع‌مقدس/ جنگ 8 ساله ملت را آبدیده و قوی کرد+ فیلم

جانباز شیمیایی 70 درصد گلستانی عبادت را مهمات زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل جوانانی بودند که جبهه‌ها را قبله عبادت و عبودیت خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران :  صادق روشنی «جانباز هشت سال دفاع مقدس» امشب در مراسم لاله‌های آسمانی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نرجسیه للهیان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: عبادت، مهمات زندگی رزمندگان دفاع مقدس بود و جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود و آنان حرفی جز اخلاص در راه خدا و میدان‌های نبرد نداشتند.
وی نقش بسیجیان را در تداوم انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: وقتی بسیجیان وارد صحنه نبرد می‌شدند پشت فرماندهان گردان‌ها گرم میشد بسیجیان مایه اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.
جانباز شیمیایی 70 درصدی هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: برای آزادی خرمشهر تعداد 6 هزار جوان رشید پرپر شدند و خونشان برای حفظ انقلاب اسلامی ایران بر زمین ریخت اکنون قریب به 700 جانبازی که از ناحیه دو چشم نابینا هستند داریم همه اینها درس عبرتی است که بفهمیم این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و باید با جانمان از آن دفاع کنیم.

 

 

روشنی همرزم بودن در کنار حاج قاسم سلیمانی را بهترین خاطرات زندگی‌اش عنوان کرد و افزود: خداوند به من این توفیق را عنایت کرد چند صباحی در کنار حاج قاسم سلیمانی زندگی کردم حاج قاسم در این چهل و اندی سال که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد چشم روی هم نگذاشت تا مبادا خدشه‌ای به این نظام وارد شود همیشه بر زبانش بود نگذارید حضرت آقا تنها بماند.
وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله ملت ما را آبدیده و قوی کرد، گفت: هشت سال دفاع مقدس یعنی خودسازی، یعنی دوستی با خدای سبحان، یعنی در دانشگاه خدا شرکت کردن و اوج امتیاز را دریافت کردن است.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حاج قاسم می‌توانست وصیت کند که در کربلا، نجف و دمشق دفن شود اما ترجیح داد در کنار یک بسیجی به نام شهید یوسف‌اللهی دفن شود حاج قاسم خود را سرباز این انقلاب می‌دانست و جانانه از این انقلاب و رهبری عزیز دفاع کرد تا به درجه رفیع شهادت رسید.
روشنی با تاکید بر اینکه خواندن قرآن کریم نور هدایت را در خانه‌ها فروزان می‌کند، افزود: باید سدهایی که مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند را برداریم و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را مهیا کنیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.