«جهاد ترکیبی»؛ راه مقابله با «جنگ ترکیبی»

احمدحسین شریفی، عضو هیئت علمی و استاد تمام فلسفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم در کانال خود در ایتا مطلب زیر را منتشر کرد:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : با اتکا به نیروی اعجاب‌آور «ایمان» و «امید» و با باور به شعائر ولایی امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یعنی شعار «مامی‌توانیم» هم‌اکنون با قاطعیت می‌توان اعلام کرد که همه راه‌های زمینی، دریایی و هوایی نفوذ دشمن به جمهوری اسلامی بسته است!

سربازان هوسران آمریکایی هیچگاه توانایی رزم نزدیک را نداشته‌اند؛ رزم از نزدیک ایمان و تقوا و باور قلبی می‌خواهد، چیزی که آمریکایی‌ها از آن تهی‌اند.

تمام توان و قدرت آنها و همه استراتژی‌های آنها بر «رزم از دور» متمرکز بود: ناوهای هواپیمابر (۱۱ ناو بزرگ که ده‌ها هواپیمای فوق پیشرفته جنگی را با خود حمل می‌کنند.)

موشک‌های بالستیک ما با سرعت ۸ ماخ یا ۹۸۰۰ کیلومتر بر ساعت (هشت برابر سرعت صوت) و موشک‌های هایپرسونیک و پهبادهای بلندپرواز رادارگریز، بدان معناست که داستان ناوهای هواپیمابر آمریکایی برای همیشه به پایان رسید؛ و تریلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری آمریکا در این عرصه از کار افتاد.

تنها راه ورود دشمن، راه ذهن و ضمیر و زبان است. راه فریب و خدعه است. راه «نفرت‌افکنی» و «یأس‌پراکنی» است. راه تاریک نشان دادن فضا است. راه «جهل‌پراکنی» است. راه «جنگ شناختی» است.

راه «جنگ نرم» است. راه «جنگ ترکیبی» است.

و تنها راه مقابله با این برنامه‌های شیطانی کشنده و مضمحل‌کننده، «جهاد تبیین» است.

«جهاد روشنگری» است.

«جهاد رسانه‌ای» است.

«جهاد مبارزه با سبک زندگی غربی» است.

«جهاد مبارزه با یأس و ناامیدی» است.

«جهاد شناختی» است.

و در یک کلام «جهاد ترکیبی» است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.