هنیه: طوفان الاقصی از غزه آغاز و به کرانه باختری خواهد رسید/ وقت عمل است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر اینکه نبرد کنونی نبرد مسجدالاقصی، مقدسات و اسرا است، تاکید کرد که طوفان الاقصی از غزه آغاز و به کرانه باختری و خارج از آن ها و در هر نقطه که ملت و امت ما حضور دارد، خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: ملت مجاهد و قهرمان فلسطین، امت عربی و اسلامی، آزادگان جهان، مقاومت فلسطین در این لحظات تاریخی در حال نبرد و حماسه‌ای قهرمانانه است که عنوان آن«مسجدالاقصی، مقدسات و اسرا» است، زیرا دلیل اصلی این نبرد، تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و اوج گرفتن آن در روزهای اخیر است.

وی تاکید کرد که طی روزهای اخیرا هزاران شهرک نشین جنایتکار و فاشیست به قدمگاه پیامبر اسلام تعرض و مراسم دینی برگزار کردند و این اقدام مقدمه‌ای برای سیطره صهیونیستی بر این مکان مقدس است.

هنیه افزود: ما اطلاعاتی در خصوص اهداف رژیم صهیونیستی در این باره داشتیم، اما اگر تمام دنیا در برابر این هتاکی‌ها و نیت دشمن سکوت کند، ما سکوت نخواهیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که تمام امت اسلامی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و در هر نقطه‌ای از جهان بخشی از نبرد دفاع از مسجدالاقصی خواهد بود و ما از تمام مسلمانان و آزادگان جهان می خواهیم که در این نبرد عادلانه در دفاع از این مکان مقدس مشارکت کنند.

وی تاکید کرد که اکنون زمان انتظار و مشاهده نیست و همچنین زمان حمایت با قلب نیست، بلکه زمان عمل است.

هنیه افزود که دشمن برای ایجاد تنش و محاصره غزه برنامه‌ریزی کرده بود، علاوه بر این دشمن به طور مداوم به کرانه باختری تعرض و در حال شهرک‌سازی است و تلاش دارد که مردم فلسطین را از سرزمین خود طرد کند.

وی در ادامه به جنایت های صهیونیستی در سرزمین‌های ۱۹۴۸ نیز اشاره کرد و گفت که صهیونیست‌ها برخی فلسطینی ها را از ده‌ها سال پیش اسیر کرده و توافقات در این زمینه را نقض می کند زیرا اسرایی که بر اساس توافق وفای به آزادگان آزاد کرده بود را بار دیگر به اسارت درآورد.

هنیه تاکید کرد که ما به این دلایل نبرد شرافت و مقاومت و کرامت را در دفاع از مسجدالاقصی آغاز کردیم و همانطور که برادر فرمانده ما ابو خالد الضیف اعلام کرد این نبرد «طوفان الاقصی» نام دارد، این طوفان از غزه آغاز و به کرانه باختری و خارج از آن ها و در هر نقطه که ملت و امت ما حضور دارد، خواهد رسید.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند و ۳۵ نفر هم به اسارت در آمدند.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.