ویس کرمی: طوفان الاقصی روحیه شهرک‌نشینان صهیونیسم را ضعیف‌تر کرد

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: طوفان الاقصی روحیه شهرک‌نشینان صهیونیستی را روز به روز ضعیف‌تر کرد و بسیاری از آن‌ها خروج از سرزمین‌های اشغالی را در ذهن خود تمرین می‌کنند و این به معنای فروپاشی اجتماعی و هویتی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای عملیات غفالگیرانه «طوفان الاقصی» از سوی حماس علیه رژیم صهیونیستی، گفت: از ابتدا که رژیم منحوس صهیونیستی شکل گرفته، بر پایه ظلم و غصب زمین‌های مردم مظلوم فلسطین و با طراحی و حمایت دولت بریتانیا و آمریکا بوده است.

وی افزود: در طول چند دهه‌ای که از عمر ننگین رژیم صهیونیستی می‌گذرد، تلاش نظام سلطه بر این بوده که چهره‌ای خشن، شکست‌ناپذیر و با ابهت از رژیم صهیونیستی ترسیم کند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس، اظهار کرد: جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل به عنوان یک جنگ اسطوره‌ای، در اذهان تاریخ و ملت مسلمان عرب به عنوان نماد شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی ترسیم شده بود و گمان بر این بود که ارتش رژیم صهیونیستی ارتشی مقتدر و شکست‌ناپذیر است که از پشتوانه حمایتی اروپا و آمریکا و صهیونیسم جهانی نیز برخوردار است.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی، اتفاق جدیدی افتاد و «روحیه حسینی» وارد مبارزه مردم مظلوم فلسطین شد.

وی افزود: جالب اینجاست که وکیل مدافع خالد اسلامبولی که انور سادات را به دلیل خیانت به اعراب مسلمان اعدام انقلابی کرد، در دادگاه با افتخار اعلام کرد که خالد اسلامبولی و دو نفر از همراهان او که انور سادات را به دلیل خیانت به اعراب در جنگ ۶ روز مجازات کردند، به حسین بن علی اقتدا نموده است! و زمانی که سال ۱۳۵۶ که منزل خالد اسلامبولی را تفتیش کردند عکس امام خمینی را در منزل او پیدا نمودند که نشانه الهام گرفتن او از قیام حضرت امام بر علیه نظام ستمشاهی بود.

ویس کرمی خاطرنشان کرد: آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاد، تحت عنوان «عملیات طوفان الاقصی» مقوله بسیار جدیدی است، چرا که تاکنون مسلمانان فلسطین با مظلومیت و جسته و گریخته از خود دفاع می‌کردند، اما در این عملیات، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و تعداد زیادی از غاصبان صهیونیستی را به درک واصل کرده و به اسارت درآوردند.

این نماینده مجلس در پایان، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که نه دیوارهای بلند و نه گنبد آهنین توان حفاظت از رژیم نامشروع صهیونیستی را نخواهد داشت، مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر از همه این‌ها روحیه شهرک‌نشینان صهیونیستی است که روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و بسیاری از آن‌ها خروج از سرزمین‌های اشغالی را در ذهن خود تمرین می‌کنند و این به معنای فروپاشی اجتماعی و هویتی رژیم صهیونیستی است که با هیچ سلاح و ارتش و حمایت خارجی قابل جبران نیست.

پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.