حجت‌الاسلام کعبی: عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر تاریخی کرد

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات طوفان‌القصی فتح‌الفتوح جبهه مقاومت با روحیه جهاد، ایثارگری و شهادت‌طلبی است و رژیم صهیونیستی را تحقیر تاریخی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  حجت‌الاسلام عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی اظهار کرد: ضربه اول طوفان الاقصی شکست بسیار سنگین اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و خیره کننده و ویرانگری برای رژیم صهیونیستی است. ضربه اول، دوم و سوم و زنجیره‌های ضربات ویرانگر طوفان الاقصی ادامه پیدا خواهد کرد و به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان افزود: ضربه اول ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برد و عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را تحقیر تاریخی کرد و ضربه سنگینی به بخش امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و حمایتی رژیم صهیونیستی وارد کرد به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی را دچار بحران و آنهایی را که به ابهت ظاهری و پوشالی این رژیم دلخوش بودند سرگردان کرد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: طرح‌های عادی‌سازی روابط نه تنها برای صهیونیست‌ها دستاوردی نداشت بلکه طراحان عادی‌سازی روابط نیز سودی از این موضوع نبردند و با ریسمان عادی‌سازی رژیم صهیونیستی به قعر چاه تاریک فرو رفته و سقوط می‌کنند.

عملیات طوفان الاقصی عملیات جبهه مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها بود

حجت‌الاسلام کعبی بیان کرد: نکته مهم این است که این عملیات خیره‌کننده در همه ابعاد طراحی، برنامه‌ریزی، جنبه‌های امنیتی- اطلاعاتی، عملیاتی و در راهبرد و برنامه‌ریزی عملیات، کار خود مقاومت فلسطین بود و ظرف دقایقی اندک دیوار حائل غزه و رژیم صهیونیستی که میلیاردها دلار برای آن خرج کرده بودند را فرو ریخت و رزمندگان مقاومت مانند صاعقه‌ای بر سر شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی فرود آمدند و کشته‌های زیادی از آنها گرفتند که در ۷۵ سال رژیم صهیونیستی چنین سابقه‌ای وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در عمر ۷۵ سال رژیم صهیونیستی چنین سابقه‌ای وجود نداشت، ادامه داد: عملیات راهبردی، هجومی طوفان الاقصی توازن قوا را به نفع مقاومت تغییر داد و مقاومت بدون برگشت به گذشته هر روز قویتر و رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر خواهد شد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: البته این عملیات نتیجه ظلم ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی به‌ویژه در سال‌های اخیر بود و از منظر بین‌الملل دفاع کاملا مشروع علیه جنایت، افساد فی‌الارض، تباهی، تبهکاری، شیطنت و ظلم بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است و آنها اکنون باید تاوان جرم و جنایات خود را بدهند.

حجت‌الاسلام کعبی اظهار کرد: همانگونه که در روایت آمده است روز مظلوم شدیدتر از روز ظالم است و صاعقه‌ای که اکنون بر سر صهیونیست‌ها فرود آمده به نابودی آنها خواهد انجامید. این ملت فلسطین هستند که ۷۵ سال بر آنها ظلم شده و این رژیم اشغالگر قدس است که از جنایت علیه کودکان، زنان و مردم بیگناه دست برنمی‌دارد و هتک حرمت بیت‌المقدس و رسول‌الله را داشته و به اسرای در دست‌شان نیز رحم نمی‌کنند.

فلسطینی‌ها برای دفاع مشروع از خود به اسرائیل حمله کردند

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها برای دفاع مشروع خود وادار به چنین کاری شدند و راهی جز حرکت رو به جلو نداشتند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: عملیات طوفان‌القصی فتح‌الفتوح جبهه مقاومت با روحیه جهاد، ایثارگری و شهادت‌طلبی است که به لطف الهی تداوم پیدا خواهد کرد و زنجیره عملیات‌های طوفان‌الاقصی تا نابودی رژیم صهیونیستی در سال‌های رو به جلو تداوم پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:من نسبت به این عملیات و ضربه اول فکر می‌کنم تا دو سه هفته آینده رژیم صهیونیستی واردار به عقب‌نشینی و اعلام آتش‌بس خواهد شد و به اجر و ناله بیفتد و تا الان هم وحشت؟ کرده‌اند علیرغم اینکه تهدید به عملیات زمینی کرده‌اند فقط از طریق هوا و دریا مردم بی‌گناه و مظلوم را می‌کشند.

رژیم صهیونیستی به وحشی‌گری ادامه دهد با ابتکار جدی‌تر جبهه مقاومت روبرو می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جبهه مقاومت دارای ابتکار عمل‌ها و خلاقیت‌های فراوانی است که هنوز بسیاری از آنها را رو نکرده است و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد وحشی‌گری خود را ادامه بدهد با خلاقیت و ابتکار جدی‌تر جبهه مقاومت روبرو می‌وند.

حجت الاسلام کعبی گفت: البته جبهه مقاومت متحد، یکپارچه، هماهنگ، هوشمند و با برنامه عمل می‌کنند. ملت ایران و امت اسلامی در کنار مردم فلسطین ایستاده است و روز جمعه همه ملت اسلامی فریاد دفاع از الاقصی و مردم مظلوم فلسطین را سر خواهند داد.

وی در ارزیابی خود از آینده جهان اسلام اظهار داشت: عملیات طوفان‌القصی و بحث آزادی فلسطین نقطه عطفی برای حرکت به سمت ظهور خورشید تابناک حضرت ولیعصر(عج) و تحولات بسیار بزرگ منطقه‌ای و بین‌المللی را در پیش خواهد داشت.

کعبی تاکید کرد: به نظر من نظام نوین روابط بین‌الملل با محوریت مقاومت اسلامی اسلامی برای تحقق صلح و امنیت پایدار بر پایه عدالت رقم خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.