بیانیه «حزب‌الله» در محکومیت حمله به دفاتر شبکه‌های العالم و پرس تی‌وی در غزه

«حزب‌الله» لبنان با محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه تأکید کرد هیچ یک از این اقدامات تروریستی مانع انتقال حقیقت و تصاویر جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل از فارس: واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تخریب تعدادی از مراکز رسانه‌ای و مطبوعاتی در نوار غزه از جمله دفاترخبری شبکه های العالم و پرس تی وی، توسط اشغالگران صهیونیست و کشتار عامدانه اصحاب رسانه در حین انجام مأموریت حرفه‌ای و انسانی خود در انتقال واقعیت‌های جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: هیچ یک از این اقدامات تروریستی و وحشیانه صهیونیست‌ها نه مانع از ادامه مأموریت اصحاب رسانه می‌شود و نه آنها را از ادامه انتشار حقایق جنایات و افشای قتل‌عام‌ها و تجاوزات فجیعی که اشغالگران علیه غیرنظامیان بی‌گناه مرتکب می‌شوند، بازمی‌دارد.

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله تأکید کرد: ما با برادران خود در شبکه‌های العالم و پرس تی وی و همه همکاران محترم و عزیزمان که در سخت‌ترین و بدترین شرایط ایفای نقش می‌کنند صمیمانه ابراز همبستگی و همدردی می‌کنیم. ما همچنین مراتب تسلیت خود را به خاطر شهادت جمعی از خبرنگاران اعلام می‌کنیم و از خداوند متعال خواستار شفای عاجل مجروحان و سلامتی برای همه دست‌اندرکاران وفادار رسانه‌ای هستیم.

منابع فلسطینی تا کنون از شهادت ۹ خبرنگار و عکاس فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر دادند.

در این میان ۳ کودک به‌نام‌های «هادی، شام و علی» به‌همراه مادرشان «سلام میما» روزنامه‌نگار و پدرشان در نتیجه حمله هوایی اسرائیل که خانه‌شان را بر سرشان خراب کرد، شهید شدند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.