تاریخ گواه می‌دهد که صهیونیست‌ها از ابتدا جنایت کردند

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : آیا تعجب می کنید که صهیونیست ها چقدر آسان جنایت می کنند و حتی زن و کودک و خبرنگار و امداد گر و... هم نمی شناسند؟!

اینها نمونه جهش یافته یهودیانی هستند که در اثر شدت دشمنی با حق و حقیقت، پیامبران متعدد الهی، از جمله حضرت یحیی (ع) را به شهادت رساندند و می خواستند حضرت مسیح را هم به قتل برسانند؛ اما مشیت الهی، جز این بود.

جناب هارون برادر و وزیر حضرت موسی (ع) پس از ماجرای گوساله پرستی یهودیان، به آن حضرت گزارش داد: "ای فرزند مادرم! این قوم مرا در فشار گذاشتند و ناتوان کردند و نزدیک بود که به قتل برسانند".

بنا بر تصریح آیات متعددی از قرآن، بنی‌اسرائیل، تعدادی از پیامبران را کُشتند یا تدارک کننده کشتن آنها توسط دیگران بودند و این جنایت بزرگ، برای آنها امری عادی شده بود. «کانُوا یکفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ یقْتُلُونَ النَّبِیینَ بِغَیرِ الْحَقِّ». «کانُوا یکفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ یقْتُلُونَ الْاَنْبِیاءَ بِغَیرِ حَقٍّ». «اِنَّ الَّذینَ یکفُرُونَ بِآیاتِ اللَّهِ وَ یقْتُلُونَ النَّبِیینَ بِغَیرِ حَق‌. کسانی که به آیات خدا کفر می‌ورزند، و پیامبران را به ناحق می‌کشند.»

وقتی عبداللَّه بن عمر از امام حسین (علیه‌السّلام) خواست که به سمت کوفه نرود، حضرت در پاسخ فرمود:

"نشانه پستی دنیا در نزد خدا آن است که سر بریده حضرت یحیی را به انسان آلوده و زشت‌کرداری از آلودگان بنی‌اسرائیل هدیه شد. آیا نمی‌دانی بنی‌اسرائیل بامدادان میان طلوع فجر تا طلوع خورشید، ۷۰ پیامبر الهی را کُشتند و سپس (بدون اندکی عذاب وجدان) به خرید و فروش پرداختند؛ چنان‌که گویی هیچ فاجعه‌ای به وجود نیاورده‌اند؟!»

البته همه این جنایت ها، غیر از جنایت و خیانت بزرگ یهودیان در تحریف حقایق و فریب دادن بشریت بوده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.