نفس آخر

نه صهیونیست‌ها و نه حامیان‌شان، هرگز تصور پیدایی چنین شکست همه‌جانبه اطلاعاتی، نظامی، دفاعی، امنیتی، سیاسی، تبلیغاتی و حیثیتی را نمی‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت :  دکتر یدالله جوانی

عملیات «طوفان‌الاقصی» همگان را در هر سطح و رتبه‌ای متحیر و شگفت‌زده کرد. این عملیات که با طراحی بی‌نظیر و اجرای دقیق گروه‌های مقاومت فلسطین صورت گرفت، شکست همه‌جانبه‌ای را به رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی تحمیل کرد. نه صهیونیست‌ها و نه حامیان‌شان، هرگز تصور پیدایی چنین شکست همه‌جانبه اطلاعاتی، نظامی، دفاعی، امنیتی، سیاسی، تبلیغاتی و حیثیتی را نمی‌کردند.

عملیات طوفان‌الاقصی که تا کنون هزاران کشته و زخمی و صدها اسیر نظامی را برای صهیونیست‌ها به دنبال داشته، هم بخش‌هایی از توان مقاومت و عزم و اراده پولادین آنان را برای آزادی قدس شریف و تمامی سرزمین فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت، و هم فهم و درک شکست‌پذیری، فروپاشی و پایان یافتن دوران حیات ننگین رژیم غاصب صهیونیستی را برای همه آسان کرد.

معمولاً برای حکومت‌ها و دولت‌ها، شکست‌ها و ناکامی‌ها، می‌تواند مقدمه پیروزی‌ها باشد یا به نوعی آن شکست، جبران و ترمیم شود؛ اما آنچه درباره عملیات طوفان‌الاقصی، نتایج و پیامدهای آن، از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی بر آن تأکید شد، ترمیم‌ناپذیر بودن این شکست راهبردی و همه‌جانبه است. رژیم صهیونیستی با هر نوع اقدام تاکتیکی و عملیات نظامی ویژه و حتی خاص، چه در درون سرزمین‌های اشغالی و چه در منطقه‌ای فراتر، نه تنها قادر نخواهد بود این شکست راهبردی همه‌جانبه را ترمیم کند؛ بلکه با این نوع اقدامات، فقط و فقط به حرکت خود برای رسیدن به مرگ نهایی و پایان عمر، به صورت ناخواسته شتاب بیشتری می‌بخشد.

آنچه درباره سرنوشت و آینده این رژیم جعلی، نامشروع، ظالم، اشغالگر و کودک‌کش ضد بشر می‌توان گفت، نابودی و به تاریخ پیوستن آن است. در این گزاره و پیش‌بینی، هیچ تردیدی وجود ندارد؛ چرا که بر اساس سنت الهی، مقاومت بی‌نظیر و تاریخی ملت مظلوم فلسطین، به پیروزی قطعی نهایی، با رهایی قدس شریف و آزادی تمامی سرزمین‌های اشغال شده از بحر تا نهر منتهی خواهد شد.

به نظر می‌رسد، با توجه به چنین آینده‌ای برای رژیم صهیونیستی، بهتر آن باشد که رهبران، سردمداران و حامیان این رژیم، دوراندیشانه و مبتنی بر عقلانیت، به جای تلاش برای کشتار بیشتر ملت مظلوم فلسطین و تحت فشار همه‌جانبه قرار دادن آنان، که نتیجه‌ای جز سیاه‌تر کردن کارنامه سراسر سیاه و ننگین‌شان ندارد، در جست‌وجوی راه‌های خروج آبرومندانه یا فرار خفت‌بار، از سرزمین‌های به ناحق اشغال کرده فلسطین باشند.

خوب است این سردمداران،یک نگاهی به جغرافیای جهان کرده، حمایت‌های تمامی ملت‌ها و خصوصاً 2 میلیارد مسلمان از مبارزات ملت فلسطین را مشاهده کنند. امروز در جهان، همه ملت‌ها از ملت فلسطین به دلیل این ظلم بی‌نظیر تاریخی که از سوی صهیونیست‌ها به آنان شده، حمایت کرده، و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان و به ویژه تمامی اجزای جبهه مقاومت، برای کمک میدانی به رزمندگان فلسطین، اعلام آمادگی کرده‌اند.

رهبر انصارالله یمن در بیانات آشکار، از آمادگی برای اعزام صد هزار رزمنده یمنی با هدف کمک به فلسطینی‌ها و مبارزه با اشغالگران قدس سخن گفت و با صراحت تأکید کرد، اگر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به نفع صهیونیست‌ها مداخله مستقیم کند، قدرت و توان موشکی و پهپادی انصارالله به نفع مظلومان فلسطین، برای مبارزه با صهیونیست‌ها و حامیانش به کار گرفته خواهد شد.

این نوع اعلام آمادگی از سوی بخش‌های دیگر جبهه توانمند مقاومت، با صراحت اعلام شده است. صهیونیست‌ها و حامیان‌شان، به ویژه آمریکایی‌ها، باید پیام، نتایج و پیامدهای این هشدارها و اعلام آمادگی‌ها را درک کنند. آنان باید متوجه باشند که اعلام مواضع تمام کسانی که برای کمک به ملت مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند، جنبه اعتقادی داشته و مبتنی بر باورهای دینی و تکلیف کمک به مظلوم و رهایی مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمانان، از چنگال اشغالگران ظالم و ستمگر است.

بنابراین، این اعلام مواضع، جنبه شعاری و عملیات روانی نداشته، در صورت لزوم تمامی این وعده‌های کمک به فلسطینی‌ها از سوی بخش‌های گوناگون مقاومت، از قبیل حزب‌الله، انصارالله، گروهای قدرتمند وبا انگیزه عراقی، سوری و دیگران عملیاتی و اجرایی خواهد شد. بدون شک، در هنگامه پدیدایی چنین واقعه‌ای، که صهیونیست‌ها و حامیان‌شان به صورت نابخردانه، ممکن است مقدمات آن را فراهم کنند، آنگاه طوفانی با شدت چند برابری نسبت به طوفان‌الاقصی، بساط صهیونیست‌ها را به هم ریخته و کار را تمام می‌کند. آری، با چنین تحلیل عالمانه و واقع‌بینانه‌ای است که رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند: «شکست صهیونیست‌ها در این عملیات، شکستی ترمیم‌ناپذیر است.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.